Een dag overtijd, nega test.. wanneer weer testen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by bloem19, Oct 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bloem19

bloem19 Actief lid

Nov 3, 2007
    215
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Ik heb naar mijn gevoel weinig last gehad van ontpillen. Heb alleen het een en ander tijdens de eisprong en innesteling gevoeld. De week naar mn nod toe kreeg ik ineens allerlei verschijnselen, die ik hiervoor al noemde. Zijn ook hele andere verschijnselen dan die ik normaal voor mn pil ongi kreeg.

2. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    1,097
    398
    83
    Female
    Noorden van Holland
    @bloem je bent echt pas net gestopt met de pil dus...weet dat je nog aan het ontpillen bent en dat het soms wel heel lang kan duren voordat je weer ongi wordt.
    Bij mijn eerste twee kinderen was ik binnen een maand zwanger maar toen slikte ik ook geen pil...nu ben ik al vanaf mei bezig..mijn 1e cyclus was 36 dagen mijn 2e 43 en nu zit ik inmiddels alweer op dag 58 en nog niets...dus het kan even duren...en natuurlijk zijn er meiden die in de eerste rondre zwanger raken maar dat is meer uitzondering dan regel...ik hoop het natuurlijk wel voor jou...maar je cyclys is niet gelijk hetzelfde als dat het was voor je pilgebruik.

Ik was ook altijd heel hevig ongesteld maar wel stipt elke 28 dagen nu dus niet meer en absoluut niet meer hevig maar 2 of 3 dagen lichte bloeding

3. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    1,097
    398
    83
    Female
    Noorden van Holland
    Ik heb ook niet echt last van ontpillingsverschijnselen gehad maar ik zie het wel in mijn cyclus.
    Het enige wat ik had van mijn ontpilling is pijnlijke tepels boeren en een vol gevoel...

Je schrijft dat je de innesteling hebt gevoeld lieve schat innesteling voel je niet echt in principe een eisprong kan je wel voelen...maar hoeft niet te betekenen dat het een eisprong was ik voelde dit ook altijd voor de pil maar nu ik gestopt bent voelde ik wel iets waarvan ik dacht dat het de eisprong was maar bleek vaak iets anders te zijn

4. bloem19

bloem19 Actief lid

Nov 3, 2007
    215
    0
    0
    Ja, dat begrijp ik ook hoor.
    Ik houd er ook rekening mee dat het niks is, maar zoals ik al zei; ik vind het alleen al spannend dat ik 'overtijd' ben. Dus ik wacht gewoon af en zie het wel. Maar was wel heel benieuwd naar jullie ervaringen :)

5. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    1,097
    398
    83
    Female
    Noorden van Holland
    Nee dat begrijp ik schat dat het heel erg spannend is zo zat ik ook hoor de 1e ronde van zo het nou raak zijn of niet
    en ik was echt opgelucht toen ik menstrueerde want als ik soms zie hoe sommige meiden maanden moeten wachten.

En ik duim natuurlijk keihard mee voor een posi test voor je

6. bloem19

bloem19 Actief lid

Nov 3, 2007
    215
    0
    0
    Ik weet natuurlijk niet zeker of het een eisprong was natuurlijk. Maar ik heb rond die periode wel het een en ander gevoeld. Rond de datum van de innesteling heb ik wat rozig slijm verloren. Kan natuurlijk niks zijn..

7. bloem19

bloem19 Actief lid

Nov 3, 2007
    215
    0
    0
    Ik wacht rustig af! Lief dat je voor mij duimt :) ik houd je op de hoogte, goed? Wanneer kan jij testen? Hopelijk is het ook weer snel raak voor jullie!

8. tulip

tulip Niet meer actief

bij onze dochter duurde het de eerste keer 80 dagen tot ik de eerste keer ongesteld werd. Deze keer 38 dagen;)

9. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Ik denk niet dat je als je 12 september gestopt bent met de pil kunt oordelen of je veel last hebt gehad van ontpillen want dit kan wel maanden duren..
    Ik had vorige maand alle kwalen die ik ook had bij mijn eerste zwangerschap, was ook nog eens een ruime week overtijd, maar helaas, mn lijf houd me voor de gek..

Tis zeker spannend allemaal, probeer alleen wat te genieten van elkaar en te zien waar het schip strand.. Het kan best allemaal nog ff duren en als je er nu al zo dik bovenop zit dan word het er niet leuker op denk ik .. Is iig mijn ervaring...
    Maar ik hoop voor je dat het natuurlijk in een keer raak is :)

10. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Spannend vandaag tulip heb je al getest??

11. bloem19

bloem19 Actief lid

Nov 3, 2007
    215
    0
    0
    Ik probeer ermee te zeggen dat ik geen last heb van de kwaaltjes die je bij het ontpillen kan krijgen. Ik lees zo vaak dat vrouwen daar regelmatig last van hebben. Dat is bij mij dus niet het geval. Dat het ontpillen maanden kan duren, dat was mij bekend.
    Wij genieten sowieso en zijn er ook niet te veel mee bezig. Anders had ik voor mijn NOD al wel getest ;)

12. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Naja ontpillen kan ook betekenen dat je cyclus langer duurt en je dus moeilijk kan bepalen of je over tijd bent. Maar ik hoop zeker voor je dat je er geen last van krijgt..
    Ik val je ook niet aan dat je ermee bezig bent, ik probeer je advies te geven. Snap niet waarom je zo in de verdediging schiet als je om ervaringen vraagt..

Succes met zwanger worden.

13. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Als je 12 sept je laatste hebt ingenomen dan ben je toch nog niet overtijd?

14. bloem19

bloem19 Actief lid

Nov 3, 2007
    215
    0
    0
    Jeetje, dat is wel een heel eind zeg! Hebben meer mensen daar ervaring mee?

15. bloem19

bloem19 Actief lid

Nov 3, 2007
    215
    0
    0
    Ehm, ik deed er een knipoog achter. Dus ik denk dat je het verkeerd hebt opgevat.. :)

16. bloem19

bloem19 Actief lid

Nov 3, 2007
    215
    0
    0
    Normaal gezien zou ik gisteren ongesteld moeten worden. Tenminste, zo was mijn 'cyclus' tijdens mijn pilgebruik.

17. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    Als je idd 12 sept je laatste pil hebt ingenomen word je 2 dagen later ongesteld? Dus stel dat je idd een cyclus hebt van 28 dagen zou 12 okt pas je nod zijn.. Dus dan kan je niet gisteren ongesteld moeten worden. Omdat je altijd een cyclus van 28 dagen hebt met de pil.. Voor zover ik me nog kan herinneren..

18. Bri

Bri Niet meer actief

Ik ben ooit één keer overtijd geweest met een negatieve zwangerschapstest. Na iets meer dan een week kwam m'n menstruatie alsnog; ik was dus ook echt niet zwanger, maar had ineens een langere cyclus (terwijl ik voor de rest heel regelmatig was).

Ik zou het 2 dagen afwachten en dan nog eens testen. Na één week overtijd en geen positieve test, vind ik het wel tijd voor een bezoekje aan de HA (al zal die waarschijnlijk ook zeggen dat je nog moet afwachten).

19. Bri

Bri Niet meer actief

Oh, ik lees nu nog wat andere posts.
    Als je je laatste pil op 12 september hebt ingenomen, daarna ongesteld bent geweest, ben je nu inderdaad niet over tijd. Ik zou uitgaan van 28 dagen na de eerste dag van je laatste bloeding.

Enne... de duur van je 'cyclus' tijdens pilgebruik zegt niets over je echte cyclus, aangezien je tijdens pilgebruik geen eisprong en dus geen cyclus hebt; je krijgt alleen maar een bloeding omdat je eens in de zoveel tijd een paar dagen stopt met de pil. Volkomen kunstmatig dus.

20. Chris10

Chris10 Lid

Oct 6, 2011
    6
    0
    0
    Huis mama
    Gelderland barnevel
    Oorspronkelijk geplaatst doorbloem19Bekijk bericht
    Hallo allemaal,

Zoals de titel al zegt: Ik ben twee dagen overtijd en ik heb vanochtend getest. Was een negatieve test (matcare, babyboomshop). Ik heb net veel negatieve beoordelingen gelezen over deze testen, dus heb voor de zekerheid andere testen besteld.
    Ik heb de afgelopen dagen veel last van mijn buik en onderrug gehad. Sinds gisteren is dat een stuk minder..
    Wanneer kan ik nu het beste weer testen? En wie heeft deze ervaring ook en was wel/niet zwanger?

Jeetje, wat is dit spannend

Ik hoop dat jullie mij meer kunnen vertellen...
    Liefs, Bloem

Hoi bloem
    Ik ben nu 6 dagen overtijd al 2 testen gedaan negatief
    Had het bijn mijn vorge zwamgerschappen ook dat ij pas na ruim 1.5 overtijd pas een positieve test had. Het is gewoon ff wachtte. Maar wachtte duurt lang!
    Groetjes

Share This Page