hoi allemaal, heb sinds vanmorgen geregeld pijn in mijn onderrug. heb ook vanmorgen mijn slijmprop verloren en al een paar dagen krampen/steken in mijn buik (onder en boven en links en rechts) soms echt het gevoel als of ik nodig een grote boodschap moet doen. maar dat hoeft dan niet. kan die pijn in mijn rug wijzen op rugweeen en hoe voelen die is dat dan onder in je rug of toch hoger en voelt het een beetje als een soort spierpijn/verrekking? denken jullie dat dit alles lijkt op een begin van de bevalling????
Tsja, dat is altijd lastig te zeggen. Ik had rugweeen onder in mijn rug. Vlak boven mijn stuitje. Het hielp als mijn vriend er met zijn hand flink tegen aan duwde. Je kan testen of het voorweeen zijn of echte weeen als je onder een warme douche gaat staan. Trekt het weg dan zijn het voorweeen. Blijft het doorgaan, dan zijn het wrs weeen.
Ik had de avond voor de nacht dat de weeen begonnen erg veel last van me onderrug! Maar had hier niets achter gezocht tot ik s`nachts wakker werd en gelijk wist dat het begonnen was! Succes ik ben ook met 39.1 bevallen
Ik had ook rugweeen bij de eerste en de pijn zat vlak boven mijn stuitje. Het hielp inderdaad als mijn man daar masseerde. Het leek wel een beetje op menstruatie pijn (ik heb dan ook altijd rugpijn) Als de pijn tijdens douchen niet weggaat kan het misschien weeen zijn... maar ja is natuurlijk altijd moeilijk te zeggen. Heel veel succes!
Ik had ook last onder in mijn rug, vond het meer een vervelende zeurende pijn, die kwam en wegging. Had helemaal niet in de gaten dat ik weeen had (was pas 33/6) totdat mijn vliezen braken. Ben benieuwd of het bij je doorzet!
hier voelde het aan als de ongipijn die ik altijd al had onderin mn rug... wat steeds heftiger werd..... en later dan inderdaad komen en gaan..... Het kan idd het begin van je bevalling zijn.... maar het blijft altijd afwachten of het ook echt doorzet....