Een dagje weg met het gezin - wat nemen jullie mee qua eten.

Discussie in 'De lounge' gestart door PenK, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Lekker makkelijk witte/bruine bolletjes met lekker beleg
    Tussendoortje: zoals sultana of liga
    Lekker chipje/zoutje

Drinken zou ik zelf niet snel meenemen. Wel voor ons zoontje van 2 maar niet voor ons zelf.

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wij zijn op de verjaardag van onze dochter naar de Efteling geweest.
    Ik heb wraps gemaakt, een paar verschillende. Avond van te voren klaar gemaakt, in aluminiumfolie in de koelkast. Was echt heerlijk. Verder nog wat muffins mee genomen en boterhammetjes en fruit voor ons meisje. Avondeten hebben we daar gehaald. Ik vind het zelf zonde om op zo'n dag op een terras te gana zitten eten, heb wel betere dingen te doen in de Efteling. :D Maar het avondeten rustig daar eten hoort er voor mijn gevoel wel bij. Drinken gewoon voor ons allebei een flesje. Ik had alles in d eluiertas gestopt en die hing aan de kinderwagen, dus geen last van mijn rug ofzo. ;)

3. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Ik neem altijd worstebroodjes mee en voor dochterlief glutenvrije saucijzenbroodjes, verder een zakje snoep en een paar flesjes drinken.
    Veel plezier morgen! Je treft het wel met het weer...kan zelf bijna niet wachten om weer een keer te gaan.

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

Mijn ouders namen altijd zelf eten en drinken mee, kan mn pa met zn rugzakje nog heeeel goed herinneren ;)

Wij mochten altijd kiezen wat we er op wilde, bij mij werden dan of koude knakworstjes of een afgekoeld gebakken ei :D kwa drinken lekkere pakjes sap! Ik vond het altijd super en geloof me, het eten en drinken is toch veeeeeeel minder belangrijk dan het park zelf!

5. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is wel al lang geleden dat ik daar geweest ben (van mijn jeugd eigenlijk en ben ondertussen 31) Maar zijn daar geen kluisjes of zo waar je eventueel je koeltas en koelelementen met al dat lekkers kunt zetten zodat je niet heel de dag moet sleuren met alles?

6. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Ik neem altijd dingen mee die je niet hoeft te smeren met allerlei beleg. Dus krentenbollen, mueslibollen, croissantjes, eierkoeken. Dit eten wij normaal gesproken thuis ook niet elke dag dus voor de kids ook extra lekker.
    Verder neem ik ook vaak een brooddoos met los 'kinder'snoep mee. Is handiger als allemaal snoepverpakking mee te nemen. Je koopt gewoon een paar verschillende soorten snoep en stort het in die doos.

7. vive2

vive2 Fanatiek lid

Hier meestal iets in de sfeer van; broodjes/bolletjes, tomaatjes, komkommer, sultanakoekjes, pakjes drinken, appels, zakje pinda's/cashewnootjes, doosjes rozijntjes.

8. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

wij nemen gewoon altijd lekkere broodjes mee met jam erop, of fruithagel. of nutella..

croissants zijn erg lekker om mee te nemen, en voor het drinken namen wij altijd lekker pakjes drinken mee, en als snoepjes lekkere fruitella.. altijd lekker fris

voor de rest heb je niet veel nodig toch?

9. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Nee die hebben ze niet meer...
    En ik denk bewust.

Geen kluisjes levert meer op voor de Efteling

(en al die andere parken...)

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Een kluisje lijkt me eigenlijk ook niet erg handig. Moet je telkens terug naar je kluisje om wat te eten of te drinken. Lijkt me een beetje onhandig.

11. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk

:D hahahahha wij zijn gelukkig niet de enige die dat meekregen!! Mijn broers nemen nu ook nog steeds bolletjes gebakken ei mee als ze een dagje uitgaan hahahahaha

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    - Krentenbollen met boter en suiker, heeerlijk! :D
    - Broodjes kaas
    - Broodjes gebakken ei (koud ook lekker!)
    - Koekjes/donuts/eierkoeken
    - Kleine zakjes chips
    - Pakjes drinken/capri sonne

Zoiets...

Deel Deze Pagina