Wat fijn om een berichtje van jullie te lezen. Romy heeft zo gevecht omdat jullie haar niet op hadden gegeven en in haar bleven geloven, jullie hebben haar alle kracht gegeven en moet je eens kijken hoe het nu met haar gaat, dat is toch geweldig. Diep respect.
Wat fijn om over/van jullie te horen. Vanaf nu zou toch alle geluk op jullie gericht moeten zijn. Met alles wat jullie hebben meegemaakt. Geniet van jullie mooie meisje en zusje!
Wat goed om een berichtje te lezen hoe het met jullie gaat! Nogmaals alle beterschap voor jullie meisje toegewenst en heel veel succes met de revalidatie. Denk nog vaak aan Romy en ze is echt een wondermeisje, waar jullie verschikkelijk trots op zullen zijn. Alle liefde, beterschap en gezondheid wens ik jullie gezinnetje toe!
wat een geweldig nieuws!!! Ik ben zo blij dat het weer beter gaat. Ik hoop dat dit maar zo mag blijven Geniet met volle teugen van jullie meisje
Wat fijn om te lezen hoe het nu gaat. Ik wens dat jullie heerlijk als gezin van elkaar kunnen genieten!!
Wat fijn om dit bericht te lezen! Jullie meisje heeft diepe indruk op mij (en vele met mij) gemaakt! Ik hoop dat jullie rustig mogen blijven genieten van jullie 2 meiden zonder al te veel zorgen.
Helemaal super om te lezen dat het zo goed gaat thuis.... Het wordt nu natuurlijk nooit meer onbezorgd, maar goed dat jullie zo genieten en trots zijn op jullie kanjer! Want dat is ze natuurlijk... Natuurlijk hebben jullie nog een hele weg te gaan, maar ook daar slaan jullie je doorheen!! Geniet van elkaar...
Wat geweldig om te lezen dat het beter met romy gaat. Wat een onwijs sterk meisje hebben jullie toch, een echte kanjer
Wat kanjer is die meid van jullie toch! Maar wat een sterk gezin groeit ze in op! Alle respect voor jullie! Dikke knuffel voor je schatten!
Wat goed te hoen dat het zo goed gaat met jullie meid , wat een vechtertje is het !!!!! Veel geluk , liefde en gezondheid voor jullie !! Knuffff
Wat fijn om te lezen dat het nu zoveel beter gaat met Romy. Jullie hebben een hele sterke dochter en jullie dochter heeft hele sterke ouders. Ik wens jullie ook veel gezondheid, geluk en liefde toe.
Wat fijn om je hier weer een keer terug te 'zien', Ilona. Jullie Romy heeft heel wat wakker gemaakt in de mensen op dit forum! Als ik voor mezelf spreek; ik heb zo met jullie meegeleefd, dat ik zeker weet dat ik ook in de toekomst nog vaak aan jullie kanjer zal denken! Ik begrijp dat de verwerking voor jullie nog een lang traject zal zijn. Misschien nooit een gesloten boek, zolang haar gezondheid kwetsbaar blijft. Ik blijf het een wonder vinden dat ze nu toch weer een redelijk normaal leven leidt. Ik wens haar alle kracht en gezondheid. En ik wens ook jou, Boy en Demi alle goeds toe.
En weer krijg ik kippevel. Zo fijn dat dit zo mooi is afgelopen, het was zo spannend, maar Romy is zooooo sterk en ze heeft zo hard gevochten. Dag en nacht jullie berichtjes op zp en op hyves bijgehouden, ik had er op het laatst geen woorden meer voor, heel wat kaarsjes gebrand voor lieve Romy. Wat mooi dat ze loopt en lekker kwebbelt, ach dat vallen....je moet leren met vallen en opstaan he. Romy bezorgt me steeds weer kippevel, wat een kanjer! Ilona en Boy, voor jullie heel veel sterkte met het verwerken van deze periode en wel heel erg akelig dat dokters niet durven te garanderen dat dit jullie nooit meer zal overkomen. Geniet van iedere dag met jullie 2 prachtige meiden. Dikke knuffel.
Wat ontzettend fijn dat je dit bericht met redelijk goed nieuws kan plaatsen . Ze leeft en kan weer spelen . Heerlijk! Hoe gaat het verder met het gezin?