op facebook lees ik dat ze weer onderweg naar tilburg gaan omdat het weer niet goed gaat met romy ! Ilona Verharen Gaat niet goed met Romy. Eerst naar Tilburg ziekenhuis, die gaan bepalen of we op eigen vervoer of met ambulance naar Nijmegen moeten ! Verdorie
en laatste update die op fb staat Ilona Verharen Zijn in ziekenhuis, toestand verslechterd snel ! Romy ligt op trauma kamer......daar gaan we weer
dat was exact wat mijn gedachte was. O nee he! wat afschuwelijk! Ilona heel erg veel sterkte, wat erg zeg. wanneer houdt het nou eindelijk op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hoeveel kan een mens dragen? kunnen we een kaarsje branden? ik weet niet precies hoe dat werkt? die site met die kaarsjes?
Gatverdamme, was met goede moede deze topic begonnen en dan lees je dit weer. Slopend en wat een onzekerheid zo.
Jeetje wat een vreselijk bericht toch weer. Arm meisje, wat is dit toch erg allemaal Heel erg veel sterkte.
Ach nee! Het zal toch niet waar zijn! Kom op kleine Leeuw, blijf vechten! Lieve Ilona en Boy, heel veel sterkte....ik denk aan jullie.
lieve ilona ik wilde typen blij dat ze thuis is bij jullie maar ik lees dat het dus slecht gaat met romy niet weer we hadden met alle liefde de kaartjes verstuurd iedereen en ook de poster gemaakt. hopelijk word ze dit keer sneller beter
Heel veel sterkte en beterschap weer! Hopelijk knapt ze weer snel zo op dat ze weer mee naar huis kan...
Oh nee!!! Net nu jullie weer een beetje aan het bijkomen zijn thuis Ik ga duimen dat het snel beter gaat met jullie super sterke meisje!