Een dankwoord ( mama van Romy )

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ilona1986, 30 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Pfff net nu het beter leek te gaan! Sterkte weer...

2. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    wat erg pff hoop op snel beter nieuws

3. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

3 mrt 2009
    951
    3
    18
    Ik werk in de psychiatrie
    Haarlem
    Oh nee...
    Ik denk aan jullie.

4. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

hoe gaat het nu? ik hoop wat beter..:(

5. Moeder van Rick

Moeder van Rick Actief lid

23 jan 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren schreef ze:

Lieve allemaal, gelukkig is Romy stabiel. Ze word behandeld met prednison en verschillende soorten antibiotica. Vandaag is er een longfoto gemaakt omdat haar ontstekingswaarde's in het bloed flink hoog waren. Dit betekend in ieder geval dat ze een longontsteking heeft ( door aspiratie ) maar een longfoto is van belang om te bepalen of haar longen flink zijn aangetast. Ze kan momenteel nog geen minuut zonder zuurstof dus staat dat nog maximaal open. Het belangrijkste is dat er nu snel en goed is gereageerd !!! Kan ziekenhuis Tilburg nog wat van leren

Vandaag:
    Vanochtend een moeilijk gesprek gehad met de artsen van Romy. Nu even een kop koffie drinken en proberen te ontspannen.

6. Moeder van Rick

23 jan 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff meid heb zo met jullie kleine stoere sterke meid te doen!

Blijven vechten he kleine Romy!
    Zal blijven bidden voor jou en je ouders!!

7. Ons Kleintje

bedankt voor de update. gelukkig ( helaas wel negatief) stabiel. sterkte Romy en Ilona! Ik heb erg met jullie te doen.

8. Moeder van Rick

23 jan 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weer even een update:

Even een kort berichtje !
    Gisteren gesprek gehad met romy's artsen. Ze heeft een flinke longontsteking door aspiratie en ze heeft atelectase in de longen. Ook is er een vermoeden dat Romy epilepsie heeft, en daarom is er gisteren meteen een EEG gemaakt. Ook krijgt ze een MRI scan maar moet dan onder narcose en is daar nu nog niet aan toe. Waarschijnlijk moet ze daarvoor thuis weer eerst aansterken. Vandaag PH meting via een sonde, en donderdag krijgt ze een maag darm pasage. De artsen willen Romy op een lijst zetten voor een zware, ingrijpende operatie . Ze hopen haar maag " op slot " te kunnen zetten zodat ze bijna geen kans meer heeft om zich te verslikken. Bijna alles in haar buikje moet dan worden omgelegd...

9. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Poeh, heftig zeg...
    Er staat jullie helaas nog heel wat te wachten als ik dat zo lees (en het ook allemaal door gaat)!
    Veel sterkte!

10. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Sterkte!

11. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Jeeminee, wat een nare berichten weer allemaal....
    Die operatie die ze nu in petto hebben is ook niet niks!

Heel veel sterkte wederom!

12. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Mijn hemel, wat een pittige operaties staan er op het programma.

Heel veel sterkte!!!

13. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.823
    2.006
    113
    afschuwelijk zeg. Maar om heel eerlijk te zijn zit iets anders mij een beetje dwars; is Ilona op de hoogte dat de berichten van haar facebookaccount hier worden geplakt? Het zit mij niet lekker dat ik de updates hier lees die ze niet zelf heeft geplaatst en verder ook openbaar op facebook niet terug zijn te lezen en vooral omdat ik dus niet weet of ze dit weet en ok vindt?

14. Ons Kleintje

eens!

15. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Voor zover ik weet, is Ilona zich hier van bewust, en vindt ze het goed.

16. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Heeft iemand (op FB?) het precieze adres waar Romy nu ligt? Kan ik weer een kaartje sturen....:(

Lieverds, houd jullie taai! Ik denk aan jullie, óók hier zal jullie kleine Leeuwtje weer goed doorkomen.

17. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.823
    2.006
    113
    Ok. Ik zou me anders echt ongemakkelijk voelen. Want enerzijds willen we natuurlijk graag weten hoe het met Romy gaat, maar als de berichten zonder weet worden geplaatst, zou ik me juist een soort van "gluurder" voelen. Maar dan wel met de wisselwerking dat de nieuwsgierigheid dus groter is zodra er een update is in dit topic.

18. Ons Kleintje

ik zou het ook echt niet leuk vinden wanneer iedereen zou weten waar mijn kind ligt, als ik eerlijk ben.
    Je bent er namelijk niet altijd zelf bij, op de verpleegafdeling bedoel ik. Wel op de intensive care, dan is er toch altijd verpleging.

19. Moeder van Rick

23 jan 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee wat haar adres is enal zou ik het wetn zou ik het je ook niet geven. Lijkt me verstandig om zelf even een pb te sturen naar haar dan kan ze zelf beslissen of ze het wil of niet.
    Op zich een update hier neerzetten deden ze/we ook bij de andere topic, ze vond het alleen maar heel fijn dat we het deden en ze medeleven kreeg! Anders zou ze dit topic denk ik ook niet hebben geopend denk ik.

Even een dikke knuffel voor Romy, de mama en papa van romy en je zusje!
    Sterkte meid, hopelijk mag je snel weer naar huis om verder aan te sterken!

20. misa

misa Niet meer actief

Jeetje.. :( Ik kwam zojuist op je lopende topics en ben terug gaan lezen. Ik heb de hele avond met een brok ik mijn keel berichten gelezen. Wat moeten jullie en jullie meisje meemaken zeg.. Afschuwelijk!!!

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen op deze manier. Maar wat voelt dat nutteloos om te zeggen bij zoiets groots en ongrijpbaars..
    Hele dikke knuffel!!!

Deel Deze Pagina