welke buggy aan de fiets?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kissie, 18 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Hallo Allemaal, ik heb een combiwagen die je om kunt bouwen, maar die wandelwagen is zo'n groot ding dat ik die bijna niet mee kan nemen in de auto om een boodschapje te doen. Nu wil ik een klein buggy'tje erbij kopen die ook aan de fiets kan. Maar welk gewicht moet ik dan nemen? Ik zag er een bij de trekpleister: http://www.trekpleistervoordeel.nl/prod ... -4556.html
    Zou dit wat zijn? Ik weet niet hoe zwaar die is, ga morgen wel ff kijken. Maar dan moet ik wel weten welk gewicht aan de fiets kan...

2. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    volgens mij tot 8 kilo heb ik me laten vertellen bij de prenatal ;)

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hangt er van af welke buggydrager je hebt voor op de fiets. Je hebt ze tot 5 kilo en tot 8 kilo.

4. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    en dan maakt het niet uit wat voor buggy? Dus je kijkt alleen naar het gewicht?

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nee, in principe maakt de soort buggy niet uit, het moet wel zo'n zogenaamde paraplubuggy zijn, zo een die heel klein en compact inklapt. Ik heb zelf een tweedehands maclaren, zonder kap en andere tierelantijntjes omdat mijn buggydrager maar tot 4 kilo kan. Ik heb ook een paraplubuggy van Topmark met kap, maar die is 8,5 kilo en kan dus niet op de fiets. Je moet dus idd vooral naar gewicht kijken!

Deel Deze Pagina