Spoedvraagje IUI

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Hillbilly84, Apr 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hillbilly84

Sep 5, 2011
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik lees al een tijdje mee met verschillende topics binnen dit deel van het forum, maar post eigenlijk nooit iets. Nu heb ik echter een behoorlijk dringende vraag, en hoop dat 1 van jullie een goed advies heeft;
    Wij zijn op dit moment bezig met onze 3e IUI poging. Ik heb clomid 50mg gebruikt op dag 3 tm 7 en afgelopen vrijdag tijdens de 2e fm zat er links een follikel van ruim 18mm. Gistermiddag (zaterdag) om 16.00 heb ik de Ovitrelle gezet, en nu werd ik om 04.00 uur vannacht wakker van een giga-steek links onder in mijn buik! Het voelde als een soort serie van steekjes, en daarna een soort van prrrrrr gevoel (haha, weet niet hoe ik t anders moet omschrijven ). Jullie voelen mijn 'probleem' vast al aankomen; zou dit een eisprong kunnen zijn geweest?!? Ik moet morgen om 8.45 in hetbzh zijn voor de iui, maar dan zou het eitje toch al lang weer uit de eileider zijn?
    We hebben vrijdagavond voor het laatst 'geklust', en de zwemmers van mijn vriend zijn altijd hardstikke goed, maar mijn grote dilemma is nu dus of we vanmorgen ook nog maar even aan de klus moeten, met het risico dat er morgen minder zwemmers zijn, of toch maar gokken op het gekke gevoel van vanmorgen! Ik heb trouwens ook sinds ik wakker ben gevoelige borsten, wat bij mij ook vaak wijst op het geweest zijn van een eisprong...
    Hebben jullie wel eens in dit schuitje gezeten? Wat raden jullie aan?? Alvast

2. Eevie

Eevie Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    2,491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hoi,
    Ik heb bij mijn IUI op maandagmiddag de pregnyl gezet, s avonds nig geklust en woensdagochtend pas de IUI zelf gehad. Dus volgens mij moet t goed komen!
    Succes!

Share This Page