Hoi! Ik ben nu 18 weken zwanger van ons derde zoontje en we hebben echt een totale black out voor namen... Onze andere jongens heten Levi en Sven. Namen die we (misschien) overwegen zijn: Lukas, Lucas, Merijn, Tim, Sascha, Seth, Tygo, Remi Nou... het is het allemaal net niet, vind ik... iemand tips?
Levi, Sven & Björn Levi, Sven & Guido Levi, Sven & Vigo Levi, Sven & Quinten Levi, Sven & Rick Levi, Sven & Kevin Levi, Sven & Quinn Levi, Sven & Finn Levi, Sven & Kjell Levi, Sven & Luuk Levi, Sven & Benjamin Levi, Sven & Joeri Levi, Sven & Kris Levi, Sven & Bas Levi, Sven & Guy Levi, Sven & Rowan
Levi, Sven & Son Levi, Sven & Rens Levi, Sven & Jens Levi, Sven & Jonne Levi, Sven & Melle Levi, Sven & Mick Levi, Sven & Jesse Levi, Sven & Elvis (samenstelling letters uit Levi en Sven) Levi, Sven & Raf(f) Levi, Sven & Rein Levi, Sven & Ronan Levi, Sven & Kean Levi, Sven & Kyan Levi, Sven & Ruben
Ha, een heleboel leuke namen voorbij zien komen! Die zet ik op ons lijstje en dan gaan we weer schrappen hihi... Ben zelf ook benieuwd wat het wordt!