Bloeding tijdens eisprong’ ervaringen gezocht!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mamsje1987, 1 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamsje1987

Mamsje1987 Niet meer actief

ik zou graag wat ervaringen lezen,
    Ik heb voor het eerst in Mn leven een enorme ovulatie bleken gehad van 3 dagen eerste twee dagen echt rood roze.... met heel veel slijm. De laatste dag bruine afscheiding!
    Ik heb nog Nooit een ovulatie bloeding gehad.
    Ik ben dus benieuwd naar ervaringen??
    Wat betekende dit bij jou? En had je her al eeens vaker gehad ?

2. Lieverding

Lieverding Fanatiek lid

9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Ik weet niet of dat het is maar ik heb het ook voor het eerst: het is wel gewoon vers bloed en hoeveelheid ongeveer van 1 tampon per dag/nacht. Ik heb het vermoed ik een paar dagen voor eisprong en nu in totaal nog steeds bezig al 11 dagen. Het bestaat dus wel alleen is best wel zeldzaam heb ik van de gyn begrepen en de reden ervan kunnen ze niet zeggen. Het wordt genoemd tussentijdsebloeding kan diverse oorzaken hebben. Bij mij zowat alles al uitgesloten (ik wacht nog uitslag van de bm halskanker uitstrijkjes) maar gyn verwacht daar niet echt iets.

3. Mamsje1987

Ik ben zeker van eisprong op de dag dat de bloeding begon. Ik had roze rode slijm! En wat helder bloed dag erna nog wat roze en de dag erna bruine afscheiding nu is het weg.....
    Mn temp is ook bizar hoog! Heb ik nooit eerder gehad. Ik heb totaal ongeveer 1 tampon verloren in 3 dagen

4. Mamsje1987

Bij deze Mn kaartje

Bijgevoegde bestanden:

5. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.270
    5.870
    113
    Vrouw
    Ik heb de 2e ronde na mijn miskraam in mei ook voor het eerst een ovulatiebloeding gehad. een dag of 3 wat licht rozig/ bruinig bloedverlies. Daarna andere cyclussen niet meer gehad.

6. Mamsje1987

Ik heb geen miskraam gehad

7. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.270
    5.870
    113
    Vrouw
    Nee dat heeft er ook niets mee te maken. Ik geef alleen aan dat ik in ronde 2 na een miskraam een keer een ovulatiebloeding heb gehad. Een vriendin van mij heeft maandelijks last van een ovulatiebloeding. Is niks raars verder.

8. Mamsje1987

Nee klopt dat weet ik dat her nier erg is..... we zullen zien

Deel Deze Pagina