Hi dames, Ik ben even benieuwd of iemand dit hier herkent. Ik heb eigenlijk nooit mijn eisprong gevoeld maar ik vermoed deze maand wel. Ik ben sinds begin maart aan de etos zwanger worden tabletten en deze maand was onze eerste ronde voor een tweede. Ik had ze nog over van voor mijn vorige zwangerschap, ik was ze toen gaan slikken en was direct zwanger dus had ze verder niet meer nodig. Nu de eerste ronde heb ik zoiets geks gehad, dit heb ik volgens mij niet eerder gehad. Rond dag 15 begon ik af en toe een licht zeurderig gevoel in mijn baarmoeder te voelen, en op dag 16 kreeg ik zelfs een kramp heel laag onderin mijn rug, en vanaf dat moment niks meer! Is dit dus de eisprong die ik heb gevoeld? Ik heb nog nooit een eisprong gevoeld, heeft iemand het idee hier gehad dat die etos zwanger worden ervoor zorgen dat je de eisprong wat heftiger voelt? Of is het misschien dat ik er nu meer op let en daarom mijn eisprong heb gevoeld, ik neem aan dat het een eisprong is geweest, want he tis wel toevallig dit soort klachten halverwege de maand... Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen
Ik voel elke maand m'n eisprong heel goed, maar ben pas deze maand begonnen met de Etos supplementen (geen idee of ik ze langer zal gebruiken, misschien dat ik een voorraad meeneem ). Het kan zijn hoor dat je deze keer er meer op gelet hebt. Ik merk dat het deze maand minder pijnlijk is dan normaal, geen idee of dat aan die pillen ligt. Zelf voel ik het meestal een dagje zoiets, dat er vanalles trekt en steekt en idd een zeurderige pijn in m'n zij/lies. En soms moet ik echt gewoon zitten, zo zeer kan het doen. Krijg het niet echt in m'n rug, maar kan hoor. Krijg altijd wel last van m'n onderrug wanneer ik ongesteld ben. Hoe meer ik dit soort forums lees, hoe anders iedereen het allemaal ervaart. Andere vrouwen voelen idd helemaal niks van de eisprong omdat je dan hoogstwaarschijnlijk gewoon bezig bent en er dus geen erg in hebt. Ik durf dus niet te zeggen of je het nu meer voelt door de supplementen of omdat je er misschien iets meer mee bezig bent dan normaal. Kan helaas niet veel helpen, maar kan hoor! Succes en hopelijk is er snel goed nieuws!
Ja steken heb ik niet gevoeld, alleen maar 2 dagne wat zeurderig inm mijn baarmoeder en dus onderrug 1x kramp en daarna was allles weg!