Eisprong voelen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Luchia, 24 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luchia

    Luchia Fanatiek lid

    29 jun 2012
    1.663
    709
    113
    Hallo,

    Ik vroeg me toch af als er hier dames zijn die hier heel duidelijk hun eisprong hebben gevoeld en hoe dat voelde bij hun.
    We zitten inmiddels in ronde 12 en deze ronde geen ovulatietesten heb vandaag een trekkend gevoel in me onderrug en in me onderbuik en ook in me liezen met daarbij ook me libido die enorm hoog momenteel is hahaha :roflmao: En ook nog eens me tepels die sinds gisteren vrij pijnlijk zijn

    Maar hoor ook soms verhalen dat je deze pijn kan hebben net voor de eisprong? Iemand misschien hier ervaring mee?
     
  2. woman1988

    woman1988 Fanatiek lid

    30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Ik verneem altijd mijn eisprong.
    Heb altijd dag of 2 dagen ervoor ander slijm (draderig).. laatste cyclus toen ook gestart met ovulatietesten. Dinsdagavond positieve ovulatietest en woensdag vroeg in de ochtend had ik echt pijn onderin mijn buik. Weet niet meer welke kant maar zit echt links of rechts onderin m’n buik, beetje richting mijn lies. Dit houdt enkele uren aan. Bij mijn vorige zwangerschappen testte ik 10 dagen na die eipijn positief. Ik verwacht dus zelf dat die pijn bij mij de laatste groeipijn of het springen zelf is.
     
  3. woman1988

    woman1988 Fanatiek lid

    30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Bij mij is het overigens echt een hele scherpe pijn.
     
  4. Loulou12

    Loulou12 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    2.391
    1.892
    113
    Vrouw
    Ik voel altijd de laatste groeispurt van het eitje, heb dan ook een positieve ovulatietest. Voelt een beetje als trekkerig/zenuwenpijn aan 1 kant van mijn eierstokken. En dat gevoel bouwt zich op tot ik echt super veel last heb en eigenlijk al geen zin meer heb om het gezellig te maken. Handig wel :|
     
  5. Luchia

    Luchia Fanatiek lid

    29 jun 2012
    1.663
    709
    113
    Bij mij voelt het dus inderdaad ook beetje zoals je beschrijft! Het is nu nog wel te doen kwa pijn maar vooral bij me borsten is het meest vervelende nu ook vraag me ook af als me vriend en ik nu dan nog op tijd zouden zijn aangezien we deze ronde nog niet veel hebben geklust :oops:
     
  6. Luchia

    Luchia Fanatiek lid

    29 jun 2012
    1.663
    709
    113
    Wat op tijd ook al dat je dan zo vroeg kon testen!
     

Deel Deze Pagina