ja, vind het forum sws altijd helemaal geweldig! het heeft mij ook heel erg geholpen in het jaar dat ik hormonen en ziekenhuisbezoeken had, je hebt gewoon zoveel medestanders die hetzelfde zitten als jij en dezelfde ellende moeten ondergaan ( mijn man steunt me natuurlijk, maar kan me niet zo steunen als mensen die hetzelfde doormaken) en ik vind het gewoon heel grappig dat er ook nu met dit onderwerp weer veel meiden zijn met hetzelfde! is idd erg leuk om anoniem te kunnen kletsen en mekaar toch weer zo te leren kennen! ik ga jou ook ff uitnodigen om vriend te worden, gezellig, is net ff wat makkelijker mekaar ook weer op te zoeken! waardeloos dat jullie niet zo van die vlekkeloze zwangerschappen hebben, maaaaaar je weet wat je er dalijk voor terugkrijgt ik vond ook het idee verschrikkelijk nooit meer een kindje in mijn buik te voelen, toen mijn laatste geboren was, het is echt nog niet afgesloten zeg maar.... oooooohhhhh * zucht, word zo moe van mezelf! ik wist trouwens bij mijn zwangerschappen niet of het een jongetje of meisje zou worden ( vond ik leuk om bij de geboorte achter te komen) maar als ik nu weer zwanger zou zijn zou ik het wel willen weten! en jullie??? grappig dat het bij jou allemaal een beetje is net als bij mij, hahaha, heel herkenbaar dan he al die twijfels en dingetjes!
whahahaha, omg, een elftal hoe oud ben jij als ik vragen mag?? ik ben net 33 geworden en wil uiterlijk op mijn 35e nog een keer moeder worden, dus als het dan niet lukt is het jammer, maar dan houdt het op en heeft de natuur het zo besloten ( als ik daar over 2 jaar nog zo over denk ) nou, respect hoor, kan me helemaal voorstellen dat je er dan af en toe helemaal doorheen zit! bij mij blijft het ( als het doorgaat en mocht lukken) echt bij 3, dan is het voor mij compleet... ben benieuwd of jullie elftal er echt gaat komen hahahahahaha
haha nee dat elftal gaat er echt niet komen. Ik ben nu net 28 en vind 30 voor mij de max. niet omdat ik mezelf daarna te oud vind hoor. Dit is meer omdat onze oudste zoon in januari al 10 word. Ik dacht hier dat vier bij ons compleet zou zijn. Nu geheel onverwachts zwanger van nummer vijf. We hadden net het plan gemaakt om te gaan verbouwen. Start begin 2015. Zodat we straks zes slaapkamers hebben. Nu hebben we die twee extra kamers opeens ook hard nodig. Dus we duiken nog even een grote verbouwing in voordat we gaan bevallen. We wonen nu in een drive in. (wonen dus op de eerste verdieping) Straks met een uitbouw gaan we beneden wonen en komen er boven dus extra slaapkamers en een badkamer. Erg leuk maar ik dacht dat ik zelf heel wat kon gaan doen. Nu gaat dat dus tegenvallen ben ik bang. Maar iedere moeder leert vanzelf flexibel te zijn dus ook dit gaat wel weer lukken
Fijn dat het zo goed voelt Eppo! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb hier verder geen vrienden Riniti, maar volgens mij heb ik het goede gedaan om te accepteren leuk! Wauw Matonneke, jullie gaan een bruisend 2015 tegemoet dan hee! Gaaf hoor, en je staat er zo relaxed in! Heerlijk! Hier bij 2 eerdere zwangerschappen niet geweten wat het geslacht was. Nu dus duidelijk wel haha. Vooral omdat we (nu nog ) overtuigd zijn dat dit de laatste keer is. Wilde dus wel eens mee maken hoe het beleven van de verdere zwangerschap is als je weet welk geslacht je baby heeft. Is ook wel heel leuk zo moet ik zeggen!
* dus ook dat weer hetzelfde, whahahaaha, hoe is het mogelijk! nu alleen voor mij dan ook nog een zwangerschap
tuurlijk gaat dat ook weer lukken! mijn vriendin zei laatst, we denken niet in problemen maar we denken in oplossingen, en zo is dat met dit soort dingen ook denk ik!! jij bent nog lekker jong dan meid ( zei de oude taart ) wel fijn, als je zo jong moeder bent ben je ook nog vrij jong eruit! ik was net 28 toen ik van de eerste beviel en net 30 toen ik van de tweede beviel!
@mamanunogvan2 leuk een dochter. Na twee zoons vond ik dat heel erg spannend. Wij wisten bij de eerste ook niet wat het werd. Bij de tweede wel. De derde ook. Bij nummer vier twijfelde ik daar nog een beetje aan. Maar het eerste shot van onze echo liet geen twijfel mogelijk. Dus als we het niet hadden willen weten had ik het met mijn echo ervaring toch gezien. Ik relaxed? Dat komt dan vast door mijn lage bloeddruk maar ik ben een echte denker en voel me daar erg goed bij. Regel regel regel. Dat neemt een hoop stress weg. Maar ik kan er ook erg goed mee omgaan als het anders loopt. @riniti ik vind een probleem pas een probleem als je er zelf een probleem van maakt Mijn eerste kindje was ook niet gepland. Daar kwam ik met ruim 11 weken achter. (na vier negatieve testen) Dat was met mijn 17 jaar ook best een schok. Ik gebruikte gewoon de pil en werd de eerste drie maanden ook gewoon ongesteld. De tweede wam dwars door een (lichte) pil en borstvoeding heen. Daar kwam ik pas achter met bijna 14 weken. Daarna heb ik een spiraal genomen om dat te voorkomen. Ook dwars doorheen zwanger geworden. Dit is een mk geworden met 8wk van een tweeling. De maand voor onze dochter een vmk gehad. (ook ongepland) daarna de keuze gemaakt dat we dat toch wel erg graag zouden willen. Pardoes weer zwanger. Na onze dochter geen ac gebruikt en gezegd we zien wel. Na 2 maand weer zwanger weer een vmk. Maand daarop zwanger van onze derde zoon. Hij is nu 10 maanden oud. Nu werd ik opeens zwetend wakker terwijl ik altijd koud ben. Ik was al twee dagen overtijd maar cyclus is wel vaker iets langer dus had geen idee. Omdat een vriendin getest had en zwanger bleek toch een test gehaald. (we waren van onze dochters 1 dag na elkaar uitgeteld) Ik schrok zo van de positieve test dat ik het mijn partner aan de telefoon verteld heb (Hoe speciaal) Tot nu toe gaat het goed maar voel ik me nog niet heel erg anders. Hoewel mannetje zegt ik had het kunnen weten want je bent aardig fel met je reacties. (nog nooit gehad) Ik ben nu als het goed is 10 dagen na mijn 29e verjaardag uitgeteld.
Wat leuk om jullie verhalen allemaal te horen!! Ik twijfel ook zo enorm..ik wil het zo graag maar..die beren op de weg he hahaha
Soms zijn beren op de weg wel goed. Als je ze niet meer ziet heb je er straks net zo veel als mij. Hahahaha Die echo moet ik nog steeds smakelijk om lachen. Iedere echo weer liet hij vol trots zijn gereedschap zien. Een mooie hoofd foto hebben we niet maar wel meerdere van zijn edele delen. Hij ligt nog steeds het liefst zoals op de foto. Dat word nog wat