Ik wilde met reageren, maar ik zie in je onderschrift dat je zwanger bent..! Toch een ja geworden dus..! Gefeliciteerd!
Wat goed om te horen! Morgen gaat mn spiraaltje eruit, vandaag met foliumzuur begonnen. Spannend hoor!
Gefeliciteerd! Hier is onze derde echt een cadeautje. Ook zo happy. Door de ervaring met de oudste twee, maak ik me nu niet meer druk om 'kleine' dingen. Als gezin genieten we zo van hem. Dit wens ik jullie ook toe!
Gefelicteerd! Hier zijn al 3 kindjes - maar dat staat de ambities niet in de weg hoor (beiden gepromoveerd, ik heb nog een academische loopbaan, voorlopig)! Wel drukker. Met 3 heb je straks meer logistiek, maar je hebt misschien al eerder schoolgaand kind met pasgeborene moeten combineren? Dat vond ik het lastigste, maar dat wordt met de maand makkelijker omdat baby in een voorspelbaarder ritme komt en nu in de bakfiets in de maxi cosi kan. Geniet van je zwangerschap! 3 is leuk (wij willen misschien nog wel een vierde zelfs ).
Wat heerlijk dat je nu geen refluxperikelen hebt! Je had zeker wel verwacht dat het weer een refluxkindje zou zijn?