dames die uiteindelijk toch zwanger bleken te zijn?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Tasjaaa, 9 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tasjaaa

    Tasjaaa Bekend lid

    11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    Hallo,


    Ik ben benieuwd en ik vermoed wel meer meiden, of er dames zijn die op een rare dag een eisprong hebben gehad en uiteindelijk toch zwanger zijn geworden!

    Dus niet met een normale cyclus maar tijdens of een paar dagen voor of na nod... ( gemeenschap hebben gehad ) En uiteindelijk toch zwanger waren!

    Of dames die gewoon ongesteld werden maar toch zwanger zijn!

    Er word vaak gezegd "kan niet" of " kan alleen 14 dagen voor/na menstruatie.. maar de wonderen zijn de wereld nog lang niet uit!

    Ik ben gewoon erg benieuwd naar zulke verhalen ( en geven misschien andere wat hoop? )

    Ik ben trouwens momenteel niet bewust bezig zwanger te worden! :)

    Liefs
     
  2. rebekka84

    rebekka84 Fanatiek lid

    27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    Tja, niet zozeer op een rare dag, maar ik heb mijn eisprong niet op dag 14 ofzo. Ik heb hem op dag 9 al, verklaard wel waarom het zo lang heeft geduurd bij ons. Uiteindelijk ovulatietesten gaan gebruiken meteen na m'n menstruatie en kwam er zo achter dat ik steeds net een dag te laat was ofzo. Op dezelfde dag dat de ovulatietest 's morgens positief was had ik 's avonds m'n eisprong. Goed timen hier dus.
     
  3. Tasjaaa

    Tasjaaa Bekend lid

    11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    Hai Rebekka,

    Bedankt voor jou reactie!
    Dat is inderdaad even slikken als je opeens merkt dat je ei vroeger is, maar gelukkig bestaan er ovulatie testen! :D En heb je uiteindelijk een mooi wondertje gekregen!

    Zijn er niet meer dames die zo iets hebben?

    liefs
     
  4. Dot

    Dot Fanatiek lid

    18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Hier ook 2 keer zwanger met een hele vroege eisprong net na de menstruatie.
     
  5. JustMe86

    JustMe86 Actief lid

    28 nov 2010
    304
    0
    16
    Ik bleek een menstruatie te hebben overgeslagen, (d8 overtijd te zijn) en toen die maand erna weer geen menstruatie kwam test gedaan en zwanger. Bij de echo bleek dus dat ik korter zwanger was dan gedacht.
     
  6. Tasjaaa

    Tasjaaa Bekend lid

    11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    Ik hou mijn menstruatie nooit bij, maar wij hebben onveilig gevreeen en de dag erna in de middag werd ik ongesteld... 3/4 dagen.. maar sinds toen heb ik jeukende borsten.. slaap ik slecht, en moet ik snachts ineens vet vaak plassen, dat baat mij dus zorgen...
    Maar lijkt me vrijwel onlogisch dat ik de dag voor de menstruatie zwanger zou kunnen raken..
    Van een andere x kan het niet zijn want wij hebben een lange tijd niet meer gevreeen..


    Maarja ik wacht dan maar af of me volgende menstr.. uitblijft..
     

Deel Deze Pagina