Bezig voor een 2e en wat is het weer spannend

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Miranda88, 10 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Hallo Meiden

ik dacht ik open even een topic voor dames die ook bezig zijn voor een 2e. Ik heb een dochter die in maart 2 jaar word. In september heb ik mijn laatste pil geslikt, omdat wij graag een broertje of zusje erbij willen. In het begin wilde ik er nog niet mee bezig zijn ook omdat het voor mij nog niet gelijk raak hoefde te zijn. Ik doe momenteel nog een verpleegkundige opleiding naast mijn werk en diplomeer als het goed is in oktober. Dus na mijn berekeningen had ik zoiets van nou vanaf januari gaan ik er meer mee bezig zijn (bedoel letten op ei enz.) Ik heb een cyclus van gemiddeld 28-31 dagen. En mijn eisprong was waarschijnlijk rond de 27 /28 december. Morgen is mijn nod en ook al wil ik er niet teveel mee bezig zijn begint het deze ronde op de 1 of andere manier toch heel erg te kriebelen. Heb ook een ander gevoel deze ronde. Ik had namelijk maandag af en toe een licht streepje bruin verlies dit hield na 1,5 dag op. Nu blijft mijn afscheiding wat slijmerig en ben ik af en toe misselijk. Je gaat dan toch hopen is het raak. ik wacht in spanning af of mijn nod morgen komt morgen is het dag 32 van mijn cyclus.
    Zijn er meer meiden die gezellig mee willen praten over het gaan voor een 2e kindje?

2. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Meiden die voor een 1e kindje gaan die het leuk vinden om erover te praten zijn ook welkom hoor om mee te praten:D

3. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    Wij gaan ook voor een 2e! Heel erg spannend he?! Wil er ook niet teveel mee bezig zijn maar onbewust denk ik er wel vaak aan.

4. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Whaha ik zeg ook steeds (tegen mezelf) dat 't niet uit maakt al duurt het nog een poosje. Maar we zitten nu in ronde 2 en 'k ben toch ongeduldig.

5. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    Hier de laatste pil genomen begin december.
    We doen nog even met condoom, omdat manlief nog even wil wachten.
    Wel al 2 keer zonder gedaan, en je hoopt, ook al is de kans miniem, dat het toch raak zou zijn.
    Moest normaal dinsdag (bij normale cyclus) mijn maandstonden hebben. Die zijn er nog niet. Of minieme kans zwanger, of mijn cyclus zal lang worden....

6. Charley7

Charley7 Actief lid

2 jan 2016
    234
    0
    0
    Breda
    Hier ook voor een 2e :) spiraal verwijderd in december. Nu ronde 2. Toch best spannend allemaal. Ben ook benieuwd als het eenmaal zover is hoe mn mannetje erop zal reageren;). Succes allemaal!

7. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Spannend he meiden.

Ik ben net uit me werk snel bij kruidvat testen gaan halen.
    En kon niet wachten heb getest en hij is positief.

Bijgevoegde bestanden:

8. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!! Wat een mooie duidelijke streep! We duimen voor een fijne zwangerschap, gezonde beeb! Geniet ervan!

9. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    Gefeliciteerd!!! Wat snel!
    Mag ik vragen of het bij je eerste ook zo snel ging?

10. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Gefeliciteerd Miranda!! Super zeg!

11. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Miranda! Blij voor je, geniet ervan!

12. Blondie87

Blondie87 Actief lid

25 okt 2015
    218
    1
    18
    NULL
    Twente
    Gefeliciteerd! Snel gegaan zeg. Hoop dat je een fijne zwangerschap hebt.

Hier ruim 13 maand bezig voor een broertje of zusje.
    Hier ook een heel ander gevoel dan anders.
    Moe, koppijn, zere tepels, ander afscheiding dan anders.
    Met vlagen t zuur, en zeurende buik.
    Nog een week tot nod. Beloof mezelf ook altijd dat ik er niet mee bezig ga. Maar toe ik toch ombewust haha.
    Deze week ook psies 4 jaar terug dat ik zwanger was van ons binkie.

13. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Bedankt meiden.

Ja inderdaad snel had ik niet verwacht bij me.1e na 6 maanden zwanger ook nog vrij snel.
    Ik hoop voor jullie dat het ook allemaal snel raak mag zijn. En het is zo moeilijk als je syptomen hebt om te wachten tot je nod... Mijn duimen draaien voor jullie allemaal

14. Charley7

Charley7 Actief lid

2 jan 2016
    234
    0
    0
    Breda
    Gefeliciteerd! Wat goed zeg! Inderdaad heel duidelijk :)!! Geniet ervan!!

15. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Wauw vlug hoor! Gefeliciteerd!'

Hier in april vorig jaar een mk gehad bij 7weken.. Dat was niet gepland, maar toen samen na gaan denken en vanaf juli bezig. Heb in feb pas weer m'n nod, wachten duurt lang, hoe lang je ook wacht!

16. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Gefeliciteerd! Wij zijn ook bezig met mijn tweede, vl zijn eerste.

17. caadje1989

caadje1989 Actief lid

6 okt 2012
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Miranda! Wij gaan ook voor n tweede en in december gestopt. Maar....nog niet "natuurlijk" ongesteld geworden :/ Very strange.... toen we zwanger wilden worden van onze zoon werd ik ook precies 4 wkn na het stoppen weer ongesteld. Nu dus niet....ik gebruikte de nuvaring die dus maar plaatselijk hormonen afgeeft dus lang "ontpillen" zou niet hoeven.
    Dit is zoooo.... niet zoals ik gewend ben. Altijd strakke 28dgn cyclus gehad;met of zonder anticonceptie. Morgen n week over tijd en nog steeds negatieve test. Voel me daar enorm onzeker door! Maar ben wel super blij voor jou Miran! Mooie test, geniet ervan!! X

18. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Even heel erg off-topic maar heb je zin om mee te kletsen in m'n topic "gaan voor een tweede: de 1e samen"? Staat bij zwanger worden clubs ;)

19. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw

Proficiat!!

Ik twijfel of ik eens een testje zou wagen.
    December gestopt met de pil. Normaal zou ik vorige week dinsdag mijn maandstonden moeten gehad hebben (bij normale cyclus)

Aan de ene kant denk ik, kan helemaal niet zwanger zijn, hebben maar een paar keer zonder condoom gedaan. Wel al aantal keer misselijk geweest, maar ja met al dat eten en die feestdagen niet raar natuurlijk.
    Bij dochter was mijn eerste cyclus 53 dagen, dus zal nu ook weer zo zijn e.

Maar een testje zou wel uitsluitsel geven....

20. Miranda88

Miranda88 Actief lid

23 mrt 2013
    322
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ja lastig he meid. Het kan inderdaad zo zijn dat je cylus nog op gang moet komen. Maar wie weet is het wel gelijk raak. Je kan altijd een testje van kruidvat ofzo doen die zijn niet duur en dan weet je wel gelijk waar je aan toe bent. Succes;)

Deel Deze Pagina