Jaaaaaa! ik zie een streep! gefeliciteerd!!!!!! hoeveelste ronde is het raak bij jou? en is het jullie eerste kindje?
Het is onze tweede. Het is ronde 9 maar ronde 2 en ronde 4 was ik ook zwanger, dit ging met 5 weken al mis dus het blijft nog allemaal heel spannend. Ben erg zenuwachtig.
Gefeliciteerd Nandanovember! Hopen op een plakker! Hier was mijn NOD zondag of maandag, maar momenteel dus 1 of 2 dagen overtijd en merk nog niets van een naderende ongie... Straks als vriendlief thuis komt maar even een testje wagen...
Gefeliciteerd! 9dpo en bruine spotting Wou morgen testen, maar dagens dat ongi er weer aan komt. Jaaaaaaaaaa als een stekker. Had net test gehaald voor morgen vroeg.
En Butterfly? Een positieve test?? Ik hoop het voor je! Hier zojuist een negatieve test op 12 DPO, althans dat vermoed ik aangezien ik geen ovutesten heb gedaan maar denk dat ik mijn eisprong heb gevoeld, of ik zit er natuurlijk compleet naast... Dan tast ik nog volledig in het duister
Hier ook nog steeds niets.... Morgen weer een testpoging, Aimee? Spannend, ik duim voor je! Ik denk er ook over na... maar heb al 2 negatieve testen gehad, dus niet zoveel moed meer
Ik al drie negatieve testen maar arts zegt dat het nog mogelijk is. Zondag voor het laatst getest, arts gaf aan morgen en zaterdag te testen en maandag te bellen, maar ga donderdag even bellen voor bloedtest als ik dan nog niet ongi ben
Precies, maar gyn gaf aan dat mijn ei ook 1 of 2 dagen later is gesprongen (maar ja toen niet actief geweest, dus dan was het zaad Max 2 dagen oud, maar kan natuurlijk) En jij?
Oeh, spannend!! Ik hoop het voor je! Lastig hé, dat afwachten..! Ik ben 10 dagen overtijd... En ik weet gewoon niet meer wat ik moet denken, aangezien ik 2x heb getest (aantal dagen geleden), maar die waren beide negatief. Nu net een ovulatietest gedaan (je moet toch wat ) en daar heb ik 2 lijntjes zichtbaar (teststreep duidelijk, de andere iets vager). En dat is toch raar, aangezien ik in principe nog lang geen eisprong zou moeten hebben...
Je bent dan wel uitgegaan van een cycluys van 40dagen, miss even bij de huisarts vragen voor een bloedtest.
Ja, ik ben inderdaad uitgegaan van een cyclus van 40 dagen (dus kan in principe ook korter/langer overtijd zijn). Zat ook al te denken aan een bloedonderzoek, helaas is mijn eigen ha met vakantie, dus hopelijk kan ik bij de vervangende terecht.
Ik heb nog niet getest... Afgelopen anderhalf jaar teveel negatieve gehad, dus durf nu niet echt, bang voor weer een negatieve test, majah die onzekerheid is ook killing... Heb afgesproken met vriendlief dat ik morgen na t werk ga testen... Nog even afwachten dus...