Ik had mijn laatste menstruatie tem 12 juli. Denk dat die op 7 juli begonnen is. Nu nog steeds niet ongesteld en voel mij misselijk. Daaruit leid ik af dat bingo is maar ik heb nog nooit zo test gedaan. Moet dat of kan ik gewoon nog wat wachten? Sorry dat ik niet wat uitbundiger ben maar voel mij te misselijk daarvoor. Kan ik daar iets tegen doen want binnenkort moet ik terug aan het werk...
Hier helaas vandaag ongesteld geworden Vanaf aankomende zaterdag beginnen met Gonal-f spuiten voor onze eerste IUI behandeling... *zucht*
Volgens mij kan je testen. Gebruik de testen van kruitvat 2 voor 5 euro. Makkelijk te testen. En velen zijn zeer tevreden over deze testen. Veel succes!
Vandaag nod-dag... niet ongesteld geworden, zenuwen gieren door mijn lijf, zou het dan toch???? Mijn man wil tot zondag wachten met testen. Hij wil nog even afwachten en mij remmen in mijn enthousiasme, snap het wel na 2x 9 maanden lucrin! Pffff hoe gaan jullie hiermee om? Hou jullie op de hoogte!
Wachten is lystig. Maar als vandaag je nod is kan je morgen ook testen. Met een entra dag wachten zou ik ook meer hoop krijgen. Websiden je veel succes!
Na 2 positieve testen gisteren ineens een omowitte test. Ik wist al genoeg. Vanmorgen ongesteld geworden. Lesje geleerd: volgende x niet meer op NOD testen maar pas na een week overtijd. Scheelt een hoop teleurstellingen.
krijg de foto helaas niet gedraaid ... met groen s van gisteren en zonder groen van vandaag. . Vandaag is mijn NOD...
Vanochtend getest...heel licht streepje (volgens mij) te zien. Vanmiddag buikpijn kramp, bloedverlies. Wat een teleurstelling na 4 dagen overtijd.
Dag dames, Ik meld me hier aan ik ben nou 8 maanden gestopt met de pil ik heb clomid pillen 50 mg voorgeschreven gekregen van me huisarts zonder controle ik word heb een cyclus van 28 a 30 dagen morgen is me de vanaf 28ste dag cyclus is voor mijnook heel spannend vorige maand was ik 4 dagen overtijd tog ongesteld geworden nou ben ik benieuwd of het bij eerste ronde clomid raak is heb wel gevoelige borsten vlage van misselijkheid en buikkrampen maar dat had ik vorige maand ook maar tog ongi Nou meiden ik ben egt benieuwd