een dezer dagen ongesteld offff zwangerschap. . ??? wie nog

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door thessa1990, 9 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariam1978

mariam1978 Actief lid

9 mrt 2014
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meid wat een nieuws! Had je dit enigzins verwacht of wist je totaal niet wat er uit zou komen? Heel veel sterkte met het verwerken van dit nieuws.

2. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Nee dit nieuws niet..had verwacht wakker te worden en dat het vocht bij mijn eileiders weg zou zijn ..

3. deman91

deman91 Actief lid

9 aug 2014
    127
    1
    18
    NULL
    NULL
    Goedenavond dames! Normaal lees ik alleen een beetje mee, maar nu zit ik zelf met een twijfel geval. Ik ben in juni vorig jaar gestopt met de prikpil en probeer dus al een tijdje zwanger te raken. Nu heb ik heel lang gedacht geen eisprong te hebben dus ben ik Door mijn huisarts doorverwezen naar de gynaecoloog voor een inwendige echo. Daar zag de gynaecoloog 2 eitjes zitten die zouden moeten gaan springen en dit is later gecontroleerd met bloedonderzoek naar de progesteronwaarde. Deze was 52 dus goed. Nu heb ik net een zwangerschapstest gedaan en twijfel wat ik hiervan moet denken. Mijn nod is as zondag. Zouden jullie naar mijn test willen kijken en zeggen wat jullie ervan denken?

Bijgevoegde bestanden:

4. L4atje

L4atje Actief lid

11 aug 2014
    258
    0
    0
    Tilburg
    Jeetje! Dit had ik niet verwacht! Ik hoop dat je goed van de operatie zal genezen en dat jullie goed nieuws krijgen op 3 september! Hoop doet leven! Heel veel sterkte!

5. L4atje

L4atje Actief lid

11 aug 2014
    258
    0
    0
    Tilburg
    Ik zie misschien een beetje verkleuring maar durf het niet met zekerheid te zeggen. .

6. deman91

deman91 Actief lid

9 aug 2014
    127
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je reactie l4atje😊

7. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Bedankt meid.
    Wil Maandag toch bellen..
    Heb best veel vragen..

8. L4atje

L4atje Actief lid

11 aug 2014
    258
    0
    0
    Tilburg
    Kan ik mij helemaal voorstellen! Heel veel sterkte!

9. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Dankje!!

10. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    @deman91, ik zou zeggen dat dit gewoon een positieve test is hoor, licht positief. Maar een streep is een streep! Spannend voor je, ik hoop dat het een plakker is :) (of 2, aangezien er 2 eitjes op springen stonden)

Zelf zou ik hier ook graag mee willen kletsen; heb vorige maand een MA gehad, en nog niet ongi geworden. Geen idee ook wat mijn normale cyclus is (sinds m'n 16e of aan de pil/spiraal, of zwanger geweest). Dus ik doe voor de zekerheid lekker vaak een test, en weet inmiddels dat er bij negatief echt niets te zien is, ook niet met verbeelding ;)

Ik hoop voor iedereen hier dat we snel een positieve test in handen mogen hebben!

11. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    goede avond dames even mijn verhaal. ik heb 21 juli mijn implanon na 9 maanden laten verwijderen. de dag er na werd ik direct ongesteld. gister heb ik een test gedaan omdat ik maar niet ongesteld werd wat natuurlijk gewoon kan maar mijn nieuwsgierigheid won deze was negatief. nu kreeg ik gister middag buik pijn en licht pijn in me rug en had ik een licht veegje bruin bloed dus ik dacht ik word ongesteld, gister avond 1 druppel rood bloed en vanmiddag wat bruin bloed daarna verdween de buik en rug pijn en nu niks meer kan ik dit gewoon als een menstruatie zien ? en hebben meer dames dit gehad ? liefs

12. L4atje

L4atje Actief lid

11 aug 2014
    258
    0
    0
    Tilburg
    Heel veel sterkte en succes!

Deel Deze Pagina