Een dikke week overtijd maar geen symptomen...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door -, 7 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Het is alweer een hele tijd geleden! Maar het doet me echt goed hier eens terug te komen lezen. Ik blijf dit echt een leuk en gezellig forum vinden. Deze keer zit ik wel met een prangende vraag:

Ik blijk nu een dikke week overtijd te zijn maar ik heb geen symptomen. Ben wel heel moe en zou constant kunnen slapen maar dit zou ook aan de najaarsmoeheid kunnen liggen natuurlijk! En heel af toe heb ik pijnen zoals menstruatiepijn maar heel lichtjes en het duurt niet lang. Dat is nu zo'n driemaal gebeurt sinds dat ik overtijd ben. Elke keer denk ik dat m'n maandstonden er doorgekomen zijn maar als ik naar het toilet ga is het helemaal niets!

Als ik nu zou testen wist ik het natuurlijk maar ik durf niet goed. In m'n kopje gaat het zovan "geen symptomen ook niet zwanger"...

Ik kan me er zelf niet toe aanzetten om naar de winkel te gaan en een zwangerschapstest te kopen. Vroeger zou ik niet kunnen wachten hebben en nu laat ik het z'n gangetje gaan. Wat niet wil zeggen dat ik het niet wil weten heel graag zelfs!

Iemand raad?

Groetjes

2. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hoe lang ben je al gestopt met de anticonceptie? Kan je nog aan het ontpillen zijn, ben je vaker overtijd geweest?

En anders zou ik je toch aanraden om te testen. Is deze negatief kan je contact opnemen met de huisarts.

En als hij positief is ben je ZWANGER!

3. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Hooi,

k herken het wel een beetje. Ik was vorige week ook overtijd en geen symptomen. Ik heb wel getest en die was dik positief. Nu ben ik inmiddels 5 weken zwanger en ik heb nog weinig symptomen dus het kan echt!
    Als ik jou was zou ik nu lekker een test halen dan weet je het gelijk :)

4. Niet meer actief

Argh, het zou idd het simpelste zijn he? Gewoon een zwangerschapstest kopen? Er is een apotheek op de hoek dus ver moet ik niet lopen. Morgen moet ik laat werken dus dan geraak ik er helemaal niet meer.

Zou ik vanavond nog testen dan of niet? Eens die test in huis is zal ik waarschijnlijk niet meer kunnen wachten. Morgenvroeg moet ik er ook heel vroeg uit en dat is tegenwoordig zo'n gesukkel! Ik blijf liggen tot ik me net nog kan wassen en klaarmaken en zo zit ik normaal niet in elkaar... ik heb 'smorgens m'n tijd nodig! Maar ik geraak gewoon niet uit m'n bed terwijl ik er vroeger uitsprong! grrrr...

Ok, beslist, ik ga er één kopen. :rolleyes:

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Als je al 8 dagen over tijd loopt hoef je niet te wachten te sóchtends hoor! Meid ik ga duimen voor je. Hou je ons op de hoogte?

6. Niet meer actief

Heb er net eentje gekocht... life test? Hopelijk is dat een goeie. Ik ga eerst m'n afwas nog doen. Voel me echt gek nu. :)

Voel me dus echt niet zwanger maar een dikke week overtijd kan al gaan tellen niet?

Ik heb echt schrik voor een grote teleurstelling.

7. Niet meer actief

Zoals ik verwacht had. Ik ben niet zwanger. Het is toch een beetje hartverscheurend hoor. Nuchter gezien zal mijn lichaam in de war zijn ofzo (het zijn de laatste weken drukke en stressvolle weken geweest) en er komen er nog aan! Het zal waarschijnlijk daaraan liggen.

Maar dit neemt niet weg dat ik best verdrietig ben. :cry: Symptomen of niet je hoopt altijd een beetje...

Ik hoop dat m'n maandstonden er snel aankomen want zo is het ook niets. :cry:

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Heb je niet te veel gedronken vanmiddag. Misschien was je urine niet geconcentreerd genoeg?

Ben je wel eens vaker over tijd of heb je een regelmatige cyclus. Geen bloed geeft moed.... ;)

9. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    littlewitch,ik zou over een paar dagen nogmaals testen als je :evil: er dan nog niet geweest zijn en dan met ochtendurine.Ben je al vaker zoveel dagen overtijd geweest?Ikzelf ben nog nooit zoveel dagen overtijd geweest,maar ik heb wel allerlei symptomen.Heb gister aan t eind van de middag getest,maar net als jij ook negatief.Wacht nog even af.Succes!

10. Niet meer actief

Nee ik ben al wel eens een dag of twee overtijd geweest maar nooit zo lang als nu...

Zou het mogelijk zijn dat je na een week overtijd negatief test toch nog positief gaat testen als je nog even wacht? Ik heb het gevoel dat m'n maandstonden er niet zitten aan te komen...

Heb normaal een normale cyclus van +- 28 dagen.

:rolleyes:

Ik duim alsvast mee voor iedereen die ook zit te wachten want ik vind het alsvast een rot gevoel!

11. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Tuurlijk kan het wel.Kijk maar eens rond op het forum.Gewoon over een paar dagen weer testen en dan met ochtendurine.Ik zit in precies dezelfde situatie,dus weet wat je doormaakt. :(

12. Niet meer actief

Jee, ik duim voor je! ... Zoals ik al zei het is echt een rotgevoel. Die onzekerheid is verschrikkelijk.

Sinds gisteren zit ik weer zwaar in gedachten verzonken. Ik zou zoveel moeten doen en er komt niets van. Ben zo futloos en moe. :( Had m'n kinderwens even opzij gezet en dat leek te lukken. Ik hunkerde er niet meer zo naar... Had zoiets van wat komt dat komt maar nu heb ik het weer erg te pakken.

Me zo futloos voelen vind ik moeilijk voor mezelf...

13. Niet meer actief

Dag 9 gaat in! Heb weer lichte maandstonden krampjes. Ben nieuwsgierig of ik vandaag 'iets' te zien ga krijgen.

Voel me al beter dan gisteren maar ik zit toch een beetje in een dip. Hoop er snel uit te geraken want dat is echt niks voor mij. :cry:

Moet nu gaan werken hopelijk verzet ik m'n gedachten een beetje.

Groetjes iedereen! :)

14. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    En meis,al :evil: ?Hoop het niet!Ik heb wel wat last van de dingen die ik maandelijks ook voor de :evil: voel.Maar goed,dan laat ze maar komen,denk ik dan.Deze onzekerheid maakt me ook gek...pfff! :(

15. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Waarom koop je niet een paar testen online hier in de shop? Dan heb je er een paar in voorraad, ook de levertijd is supersnel.

Groet van Kiki

PS ik heb bijna al vermoeide duimen van het draaien, ik hoop voor je dat er snel een streep extra verschijnt!

16. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Kiki,wat een lieverdjes zijn je kids,zeg!
    Geloof dat we hier allemaal flink lopen te duimen draaien!Wel fijn dat hier iedereen zo met mekaar meeleefd! :D
    Littlewitch,hoop snel wat van je te horen!

17. Niet meer actief

Hoi jee! En al de rest natuurlijk. :)

Hier nog steeds geen maandstonden te bekennen! Het maakt me wel een beetje gek hoor. Langs de ene kant hoop ik dat ze snel doorkomen om zo van het onzekere af te zijn. Maar langs de andere kant... Vraag me af hoelang we nog gaan moeten wachten Jee?

Hoe is het bij jou? Al iets te bekennen?

Ik ga idd online testen bestellen. Ik zou graag tot volgende week donderdag wachten. Vraag me alleen één ding af. Stel dat m'n maandstonden er dan nog steeds niet zijn en ik test nog steeds negatief wat kan het dan wel zijn? Pff vrouwen he. :rolleyes:

Ik ga in ieder geval als het donderdag niets is (of de :evil: moesten doorgekomen zijn) naar de dokter voor een bloedtest.

Blijven duimen hoor :)

18. Niet meer actief

En we tellen verder! Al dacht ik dat ik deze nacht wel prijs had met de :evil: . Vanmorgen niks te zien wel een rommelend buikje. Als tegen maandag m'n maandstonden er niet doorgekomen zijn zou dat toch gek zijn. Gewoon door de krampjes alleen al!

Heb nu wel een 'lastige' buik. Kan het gevoel niet goed omschrijven. Nu geen krampjes maar een constant zeurend gevoel. Is dat nu omdat m'n :evil: eraan zitten te komen en het niet goed lukt ofzo?

Werken nu! Jaja bibi werkt vandaag op zatrdag 8) Balen :c:

19. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Hallo,
    helaas zijn de :evil: bij mij toch doorgezet!Alhoewel ik net in het 'zwanger worden' topic wel wat las over iemand die ook 10dgn overtijd was en ongesteld werd en toch 'positief' testte.Maar ja,jammer!Wat kan je lichaam je voor de gek houden,zelfs als je niet met 'zwanger worden' bezig was. :(

20. Niet meer actief

Ow Jee :cry: ... Balen!

Bij mij gaat het verder. Maar ja wie zal zeggen hoelang. Maar denk positief! Nu is de onzekerheid weg en kan je voor de volgende ronde gaan!

Nu echt weg (kwam nog even piepen voor ik vertrok, i know verslaafd) :p

Deel Deze Pagina