Hai Allemaal, Ik heb me net aangemeld en nu al een vraagje. Ik heb sinds de zwangerschap erg snel last van slapende benen/voeten. Als ik vijf minuten met m`n benen over elkaar zit, beginnen ze al te tintelen. Ik heb in geen enkel zwangerschapsboek over dit symptoom gelezen. Wie weet of dit met de zwangerschap te maken heeft of heeft hier zelf ook last van? Alvast bedankt voor de reacties! Groetjes Stefanie
Hai StefanieK, Als eerste natuurlijk welkom ! Ik weet niet of het door de zwangerschap komt maar het lijkt er wel op ik heb er sinds de 10e week ook meer last van...... misschien dat iemand anders weet of het bij de zwangerschap hoort ? groetjes diaan
ook hier herkenbaar. het wordt ook alleen maar erger nu. Ik heb sinds kort ook mensendieck therapie voor mijn rugklachten. Zij heeft me uitgelegd dat al heel vroeg in je zwangerschap je bekkenbodem iets gaat werken, waardoor bloedvaten en zenuwen soms wat knel kunnen komen te zitten, met als gevolg slapende benen. dat je bekkenbodem gaat werken komt doordat je banden om je gewrichten heen soepeler worden. Bij mij kwam er op een gegeven moment een soort zenuw knel te zitten voor anderhalve dag. dat is nu weg maar was ook gevolg daarvan daarnaast kan het zijn als je een wat lage bloeddruk hebt, waardoor je bloed minder snel door nauwe vaten heen komt.
Hai Angel Eyes Okee, dat klinkt wel heel logisch... Bedankt voor de info! Het trekt gelukkig wel meteen weg zodra ik ga verzitten. Heb het ook al eerder gehad (toen was ik nog niet zwanger) en toen bleef het wel bijna 3 weken aanhouden. Het begon in mijn been en trok daarna steeds verder naar boven tot aan mijn billen. Was erg vervelend.... groetjes Stefanie