Een dikke week overtijd maar geen symptomen...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door -, 7 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Nog steeds geen :evil: ... wel last in m'n buik en ben ziekjes vandaag! :oops: pff en het wachten gaat door!

2. Niet meer actief

Een topic op m'n eentje :) ...

Dag twaalf nog niks te bekennen. Ik merk wel dat ik emotioneler ben maar ik ga er niks achter zoeken want dat kan door allerlei dingen komen. Verder mijn buik die nog steeds blijft lichtjes doorrommelen zodat ik de indruk krijg dat ik elk moment m'n maandstonden kan doorkrijgen. Vervelend gevoel.

Nu ga ik me effe klaarmaken en naar m'n werk vertrekken. Heb vandaag geen zin heb nood aan een paar dagen thuis maar ja dat gaat niet zomaar.

Nog dames die hier samen met mij hun hartje willen uitstorten? Alleen is maar alleen he. :rolleyes:

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Meid, ik blijf je volgen hoor. Raar dat je lijf je zo in de steek kan laten he?

4. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Hey Littlewitch,het gaat de goede kant op met jou!Hopelijk heb je snel een positieve test!Duim voor je! :D

5. Niet meer actief

Hoi hoi dames... (m'n berichtjes 's morgens beginnen een "routine" te worden) :)

Nog steeds niet te bekennen. Maar wat ik wel raar vind en mss is dit een teken dat m'n maandstonden er toch doorkomen is dat m'n urine "geleliger" wordt. Iemand een idee met wat dit te maken heeft? Ik zou denken dat er dan mss een tikje bloed tsszit ofzo? Maar het is dus niet rozig eerder gelig.

Buiten m'n buik die me rare en vage tekens geeft heb ik helemaal niets. Als ik zwanger zou zijn zou ik nu toch al iets moeten voelen?

En we tellen verder! :rolleyes:

Donderdag zou ik testen maar ik durf gewoon niet. Alleen al omdat ik zo emotioneel ben.

Knuffels lieve dames!

6. Niet meer actief

Foutje.

7. wiesje

wiesje Actief lid

21 okt 2006
    463
    0
    0
    heeee ik lees steeds met je mee hoor je bent niet een topic in je eentje..
    maar wat is er een foutje zijn je :evil: er toch gekomen?
    gatver ik vind het heel vervelend die onzekerheid ... blijf voor je duimen hoor...
    liefs wiesje

8. Niet meer actief

Ik voel me echt hetzelfde als jij Littlewitch...

Ben nieuw op dit forum, was een beetje aan het zoeken op het internet... Probeer voor de 1e keer zwanger te worden, zijn het nu zo'n half jaar aan het proberen. Had het deze maand absoluut niet verwacht, maar ben nu (nog maar) 3 dagen over tijd... Maar ben echt nooit over tijd!

Test gehaald van Clear Blue, maar die geeft aan niet zwanger...
    Maar voel me wel anders.... Kan het niet goed omschrijven... Zeurend gevoel in mn maag de hele dag...

Maar goed, het zal wel niet!

Ben benieuwd hoe het bij jou gaat lopen! Waarom ga je niet langs bij de huisarts?

9. Niet meer actief

Ik ga wel hoor... als ik deze week negatief test laat ik zeker een bloedtest afnemen. Zoniet wil ik toch weten wat er aan de hand is. Mss ben ik een cyclus aan het overslagen maar dat vind ik alles behalve dan. Nu wil ik eindelijk wel weten hoe het zit!

Niet zo laat moeten werken vandaag dus ga ik poetsen en nog een opdracht afwerken...

:rolleyes:

10. Niet meer actief

Het begint de moeite te worden ondertss al 14 dagen overtijd... :rolleyes:

11. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi,

ik volg je topic sinds net - wat spannend, dat wordt dus morgen testen?

Ik weet hoe het voelt om overtijd te zijn... om gek van te worden.

Zelf verwacht ik mijn NOD wel, maar loop sinds zondag met zeurpijntjes rond. En vraag me af hoe het nu precies gaat lopen :rolleyes:

Succes morgen enne...take care!

12. Emel

Emel Lid

11 dec 2006
    73
    0
    0
    Hey Littlewitch, ik heb hetzelfde als jij.
    Ik ben ook nooit zo lang overtijd. Heb vorige week donderdag een test gedaan dat was negatief. maar ik lees hier dat je na een negatieve test toch nog een positieve kan hebben. Dus ik heb ook nog hoop. Verder voel ik me ook een beetje raar. Ben al dagen een beetje duizelig, een keer ging ik bijna vallen op me werk. Heb ook af en toe ongesteldheidspijn, maar geen bloed te verkennen. Normaal gesproken als ik de pijn voel komt het de volgende dag, maar nu helemaal niets.
    Ik wilde vandaag nog een test doen, maar bij de apotheek was het uitverkocht dus ga ik morgen weer.
    Ik lees hier over bandenpijn, ik voel dat ook een beejte netals spierpijn. Kijk ik kan je zeggen dat ik nu ook een beetje duizelig ben :)
    Ik hoop het zo voor jou en voormij ook natuurlijk. Morgen is de dag voor mij.

13. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Hoi hoi,

ik lees ook net een paar dagen hier mee, en ik lees ook net jouw topic.
    Ik zit in hetzelfde schuitje.
    10 dagen overtijd. Ongeveer.
    Heb 'normaal' een cyclus van 35/36 dagen.
    Ik ben in februari gestopt met de pil, en van daar uit loopt mijn cyclus eigenlijk een btje op.
    In het begin was het keurig 4 weken, toen liep het steeds meer uit.

Het verschilde steeds een paar dagen, maar meer dan 6 weken is wel een btje raar vind ik.
    Ik heb ook geen symptomen ofzo behalve puistjes ppfff, maar heb wel krampjes alsof ik elk moment ongesteld moet worden.
    Ik verwacht het elke keer als ik naar de wc ga, maar steeds niets.

@ dagen gelden was het wel heel raar.
    Ik en m'n vriend hadden toen sex en toen erna kreeg ik een hele erge kramp en steken enzo.
    Het was zo pijnlijk dat ik misselijk ervan werd en ik heb wel 10 minuten dubbel gelegen.
    Toen dacht ik ok, nu zet eindelijk mijn menstruatie door.
    Maar weer niks....
    En naar de kruidvat voor een test doe ik op een of andere manier niet.
    Heb wel vaker gedacht nu is het raak, maar toen was het ook niks.
    Zelfs 1x gehad dat ik dacht een innestelingsbloeding te hebben gehad van 1 á 2 dagen maar dat bleek gewoon een super korte menstruatie geweest te zijn :S
    Ben benieuwd wat jij voor uitslag hebt...

14. Niet meer actief

Wat zijn er toch veel mensen die hetzelfde meemaken!

Ik ben inmiddels 5 dagen over tijd.
    Waarom geeft die stomme test niet gewoon aan dat ik zwanger ben ;)

Succes allemaal meiden! Hou ons op de hoogte!

15. Niet meer actief

Ik ben vandaag een dagje thuis joepie! ... ik heb testen besteld en ik hoop dat ze vandaag in m'n bus zitten. Is het niet zo wacht ik toch op de testen. Zijn ze er dan wil ik testen maar zit met het volgende:

Vorige keer toen was ik ongeveer zeven dagen overtijd teste ik gewoon midde op de dag en toen was de test negatief. Omdat je vaak hoort dat je 's morgens "moet" testen omdat dat beter is twijfel ik voor vandaag. Ik ben natuurlijk al naar het toilet geweest dus geen ochtendurine meer. Zou het na zoveel dagen nog verschil uit maken wanneer je test? Ik heb meer zin om vandaag te testen dan morgen... Morgen moet ik weer vroeg op om te gaan werken en ik wil het liever rustig doen.

Vandaag voel ik me ziek, echt ziek. Maar ik blijf nuchter. Ik weet dat er veel mensen rond deze tijd ziek zijn. Ik durf het geen misselijkheid te noemen maar dat is het wel. Ik heb schrik dat ik uiteindelijk zo hard ga hopen dat het zo'n grote teleurstelling gaat zijn als het niet zo is. :rolleyes: Zo'n misselijk gevoel in de keel en in je hele lichaam herkent iemand dit?

Voorlopig blijf ik het wijten aan stress. Het is een stressvolle periode voor mij. Misschien heb ik een cyclus overgslagen? Maar ik hoop wel dat ze dan uiteindelijk er toch doorkomen. Heb echt geen zin in al die onderzoeken om te kijken wat er scheelt als ik niet zwanger ben. Beetje dubbel gevoel he. Als het niets is was ik liever gewoon ongesteld geworden dan zo weken aan het lijntje gehouden te worden door m'n eigen lichaam.

Ik vind het echt fijn dat er meer en meer dames zich aansluiten in deze topic. Ik weet niet hoe het voor jullie is maar voor mij geeft dat een warm gevoel. Redelijk wat vrouwen zitten in hetzelfde schuitje en ik vind het super als we mekaar kunnen steunen!

Dikke knuffel iedereen en hou me ook op de hoogte over jullie hoor!

16. Niet meer actief

Ik voel me echt zo precies hetzelfde als jij!

Zit me ook iedere keer af te vragen, wil eigenlijk testen, maar doe het maar even niet meer... En als ik dan ga testen, zal ik het dan maar een keer 's morgens doen? Moet namelijk niet veel uitmaken, maar 's morgens zit er blijkbaar wel meer van die hormonen in je urine...

En voel me ook misselijk. Voel me beetje slapjes en inderdaad steeds zo'n misselijk gevoel in mn keel... Maar is dit niet gewoon een griepje? Kan ook natuurlijk... Of verbeeld ik het me gewoon?
    Heb steken in mn borst, maar het is niet zo dat ze super gevoelig zijn of oz...

Of komt het niet gewoon door stress inderdaad?! Want ook voor mij is er de laatste tijd best veel gebeurd...

Test zegt nee... dus dan zal het wel gewoon nee zijn?
    Best frustrerend dit hè? Waarschijnlijk moeten we er niet zoveel mee bezig hoor, maar ja... ondertussen zijn we nog steeds niet ongesteld!

17. Germaine

Germaine Lid

4 okt 2006
    25
    0
    0
    Pedagogisch medewerker B
    Hoi Hoi!

Spannend allemaal!
    Zit zelf ook in een spannende situatie.
    Heb deze maand 3e clomid kuur gehad. Zit nu op dag 29. Tijdens 1e kuur ben ik op 28 ongi geworden bij 2e kuur op dag 29.
    Nu tijdnes mijn 3e kuur zit ik dus op dag 29. Gisteren heb ik een test gedaan. Duidelijk negatief. Maar mijn temperatuur is al dagen hoog en gaat maar niet omlaag, terwijl hij normaal bij mij ongeveer 2 dagen voor ongi omlaag gaat. Verder heb ik totaal geen last van buikpijn of pijnlijke borsten. Dit heb ik normaal wel voordat ik ongi wordt. Vreemde afscheiding is ook nog niet te bekennen.
    Heb ik wel gehad op dag 25, 26 (beetje bloed, met bruin daarna rozig)maar is geheel verdwenen. Dus kortom: hoge temp, geen signalen van ongi...
    Ondanks dat de test negatief is, blijf ik hopen totdat ik ongi wordt. Het kon immers ook te vroeg zijn voor een test. heb namelijk eisprong rond dag 17....

Wat denken juliie? Zit er een kans in?

Germaine xxxx

18. Germaine

Germaine Lid

4 okt 2006
    25
    0
    0
    Pedagogisch medewerker B
    Hey Littlewitch en Linda

Spannend he?! Hoop voor jullie dat jullie zwanger zijn!

Germaine x

19. ik wil je heel veel succes wensen !

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb t hele verhaal gelezen en wat moet jij in spanning zitten zeg.. Heel veel succes iig met testen vandaag!

Deel Deze Pagina