Germaine, tuurlijk zit de kans er in... een wijs iemand hier op het forum heeft nog een wijzere uitspraak gedaan "geen bloed geeft moed" zoiets was het toch he? Je moet natuurlijk zien dat je niet te hard gaat hopen want dan is de teleurstelling des te groter... Maar dat wist je zelf natuurlijk al. Aan alle andere dames ik blijf ook hopen voor jullie! En het zijn inderdaad spannende tijden. Voel me echt niet lekker vandaag en de testen zitten blijkbaar niet in de bus. BALEN! Moet ik nog maar wachten. Een dag meer of minder wat maakt het uit. *even luchtig doen* Maar hoop wel dat ze voor het weekend hier zijn. Zou moeten lukken. Dus dames ik wacht nog steeds. P.s.: nu ben ik er natuurlijk veel mee bezig. Maar wat wil je na 15 dagen overtijd ... Dan ga je je wel dingen afvragen. Gelukkig heb ik meer dan genoeg afleiding zelfs iets te veel! Maar ja 's morgens en als je een dagje thuis bent ben je er best mee bezig. En natuurlijk ook als je naar het toilet gaat het blijft me gewoon verbazen dat ik nog steeds m'n niet heb. M'n lichaam is me héél goed voor de gek aan het houden.
Nou, heb eindelijk een test gehaald van de kuidvat gewoon.. Er staat op dat je op elk moment van de dag kan testen, maar is dat wel zo? Ben dan wel 10 dagen overtijd, maar voel eigenlijk niks.. Kan me niet voorstellen dat ik zwanger ben. Afgezien van een paar kleine 'symptomen' dan..
Bij mij net hetzelfde. Geen symptomen of niks buiten een rommelend buikje. Heb vandaag ook een test gedaan van het kruidvat en die was ook weer negatief. Ondertss dus al tweemaal getest maar nog steeds geen
pff wat klote zeg :S om gek van te worden of niet?! maar denk je dik nu al kan testen of moet ik wachten tot morgen ochtend ? heb wel een test van de kruidvat...
Heb er online besteld hoor! Maar ze komen maar niet... Vandaag was ik echt te nieuwsgierig. Hoop dat ze morgen in de bus zitten. Ik denk nu echt wel dat ik een cyclus heb overgeslagen... 15 dagen en negatieve test die kan nu plots toch niet meer positief worden? Het bleef gewoon wit zelfs geen schijn van blauw...
SheDevil, test maar hoor... normaal zou die nu al dik positief moeten kunnen zijn. Bij mij is dit niet het geval maar ben blijkbaar niet zo normaal Ik duim voor jou! Laat iets weten he...
ja maakt het niet uit dan of ik het 's avonds of 's morgens doe? want als het niet uitmaakt ga ik ff plas verzamelen
Nee maakt echt niks uit hoor. Stond toch in mijn gebruiksaanwijzing. Test maar ik ben nu ook nieuwsgierig! Iets laten weten hoor!
Nou ik ga het er denk ik maar op wagen, ik zit nu lkkr aan de thee, wachten tot ik naar de wc moet haha...slapen kan ik toch niet voorlopig, veel te zenuwachtig. Het zal wel weer een teleurstelling worden. Heb al vaker getest, bij vorige keren, maar ben nog nooit zo lang over tijd geweest :s Maar als het negatief is, dan bel ik morgen de huisarts, want dit is ook niet echt gezond volgens mij.. Ben jij al bij de ha geweest btw of ga je nog?
Ik ga nog... volgende week als de test negatief blijft. Mja niet gezond ik ga niet panikeren. Het kan gewoon zijn dat je een cyclus overslaat of van de stress. Blijven menstrueren is volgens mij veel ongezonder. Ja waag het er maar op! Heb ik ook gedaan. Hoop wel voor jou op een leuker resultaat!
Hey meisjes, waarom gaan jullie niet gewoon naar de dokter. Mijn test was wel positief, maar ik ga maandag toch naar de dokter. Dan is het echt zeker. Vind het echt vervelend voor jullie. Ik werd ook helemaal gek, toen mijn eerste test negatief was. Ik dacht wat is het dan, ik ben overtijd en niet zwanger. Ik was nooit overtijd. Vandaag was ik ook wel bang hoor bij het testen, eerste paar minuten zag ik niets, de controle streep was er ook niet. Ik dacht nee he, is het mislukt moet ik weer 8 euro betalen voor een nieuwe. Maar daarna zag ik de controle streepje en na enkele tellen een heel licht streepje. Ik heb de test nu nog steeds, hij is wel wat dikker geworden. De eerste test had ik ook een uur ofzo bewaard maar zag helemaal geen streepje. Mijn symtonen zijn, duizeligheid, niet misselijk, ik heb spierpijn in me buik, heb witt afscheiding gehad een paar keer. en nu ik eraan denk had ik vorige week een klein vlekje bloed, ik dacht shit ik ben ongesteld geworden maar niet dus. Dus was misschien wat ik hier lees, innestelingsbloed ofzo. Ik ga voor jullie duimen, bidden, gewoon vanuit mijn hart hoop ik ook dat jullie positief testen. Hou mij wel op de hoogte oke. Jullie horen ook van mij hoe het gegaan is maandag bij de huisarts
Waag het erop dat zou ik eerdere keren ook gedacht hebben, maar na al die teleurstellingen durf ik niet goed meer. En als er een kans bestaat dat ik nu niet voldoende hcg in m'n urine heb zou ik een negatieve test wel moeilijk vinden.. tis nog maar een paar uurtjes tot morgen ochtend MAAR TOCH, zou het liever nu doen! Hoe werkt dat eigenlijk dat hcg hormoon? Hoopt dat zich op na gelang je niet naar het toilet gaat, of wordt dat 's nachts meer aangemaakt?
Emel, ik hoop voor je dat je maandag alsnog goed nieuws krijgt. Als ik straks een negatieve test krijg ga ik zeker de ha bellen hoor, dan doet ze maar een bloedtest ofzo hihi
Hoe het juist zit weet ik niet meer... maar 's morgens zou je beter testen omdat het dan niet verdund is ofzoiets? (nu kan ik echt onzin aan het uitkramen zijn) maar 'k geloof dat het zo zit... Maar in princiepe kan je elk moment van de dag testen... Ik ken het gevoel van "oh nee weer geen teleurstelling" maar als m'n testen er zijn test ik zaterdag toch weer en dan stoppek er gewoon mee! Succes!
Jazeker moet je echt doen. Ga nu gewoon testen... Ik wilde ook eerst tot morgen ochtend wachten, maar lees de bijsluiter maar daar staat ook dat het niet uitmaakt wanneer je het doet. en van die hcg hormonen weet ik ook niet hoe dat werkt. Ik had vorige week ook een test bij de ha gedaan, omdat ik toen ziek was en wilde mij pijnstillers schrijven, maar ik zei dat ik misschien zwanger kon zijn en toen ging hij mij testen en het was geen ochtend meer. En vandaag heb ik mijn test in de middag rond 15:00 uur gedaan.
Emel, je hebt je onderschrift veranderd zie ik. Blij en onzeker... ik ben er nog niet helemaal uit. Vind het vooral heel erg eng! Zit te shacke op me stoel, heb meteen m'n vriend gebeld en die was helemaal blij natuurlijk, en ik...ja, ben gewoon bang eigenlijk. Wat nu? Shit shit shit Ben een aantal weken/maanden terug gestopt met roken, rookte af en toe nog een heisje van m'n vriend mee, maar nu heb ik me toch een trek in een peuuuukkkkk
ik had ook niet echt de symtonen, ja achteraf wel hoor maar niet op het moment dat ik nog niet wist dat ik zwanger was.... ik was ook erg moe, en dus ook overtijd na 10 dagen toch de test maar gedaan en was positief ik zou het gewoon eens proberen
Proficiat SheDevil! Zie je wel het hoeft niet bij iedereen zo te zijn he dat die negatief test! Goed gedaan meis! Ik zit nog met dat negatieve resultaat in me kop. Heb erover gedroomd en als ik dat begin te doen vinnek het helemaal niks meer! Ik heb schrik dat de testen niet in m'n bus zullen zitten. Ik zou er morgen nog graag een testje tegenaan gooien. Maar ben ook weer bang voor de derde teleurstelling. Derde keer goede keer? Op naar het werk nu maar! Heb wel totaal geen zin om te beginnen. Effetjes volhouden normaal ben ik om 16u weer thuis.