Een dikke week overtijd maar geen symptomen...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door -, 7 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Proficiat, SheDevil!

Ik ga nu de 7e dag in... 2x al negatief getest, dus het zal wel niet... Als ik zondag nog niet ongesteld ben, ga ik nog een keertje testen denk ik... En anders volgende week naar de dokter...

2. Niet meer actief

Helaas, ga net naar het toilet en ben ongesteld...

3. Germaine

Germaine Lid

4 okt 2006
    25
    0
    0
    Pedagogisch medewerker B
    Hey Linda

Wat vervelend voor je. Ik weet hoe het is om te hopen en vervolgens teleurgesteld te zijn...
    Ik ben vandaag bij dag 30 en mijn temperatuur is 0,3 graden gedaald. Dit wijst meestal op aankomende menstruatie :(
    Eigenlijk heb ik wel geen menstruatie klachten...Maar ja..
    Maar zolang ik niet bloed heb ik stiekem toch altijd nog hoop...Misschien hoop ik wel te sterk... :oops:

Niet verdrietig zijn hoor!
    Komt goed!

Germaine x

4. Niet meer actief

Ben niet super verdrietig hoor, maar 't is wel balen natuurlijk... Dit is de eerste keer in een half jaar dat ik over tijd ben en ik weet nog van voor dat ik aan de pil begon dat ik nooit over tijd was. Maar goed, kan altijd natuurlijk.

Maar goed, nu weet ik voor de volgende keer natuurlijk helemaal niet wanneer ik ongesteld moet worden of mn eisprong heb... Aan je temperatuur kun je dat ook zien toch? Want daar heb ik me nog niet echt in verdiept...

5. Niet meer actief

Ik zit op dag 17 geloof ik? :rolleyes: Heb nu al drie negatieve testen achter de rug! ... Dringend eens naar de huisarts he. Al heb ik zin om te wachten tot wanneer "normaal" mijn volgende menstruatie zou zijn als alles goed ging. Dan weet ik toch tenminste dat ik geen cyclus of wel een cylys heb overgeslagen! :(

6. Niet meer actief

Ik zou wel naar de huisarts gaan denk ik...
    17 dagen al joh en nog steeds een negatieve test, raar hè?!

Nou veel succes en hou ons op de hoogte!

7. Niet meer actief

buikje blijft rommelen... Vandaag heb ik weer heel sterk het gevoel dat m'n maandstonden er zullen doorkomen... Wie weet. :)

8. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Wellicht hoopgevend: toen mijn nicht zwanger was van haar tweede, bleef ze ook een paar keer negatief testen, terwijl ze wel echt dacht dat ze zwanger was. Toen toch maar bij de HA een plasje ingeleverd: en ja: zwanger...
    Dus hoe het nou in elkaar zit? God knows... ?
    Succes hoor!

9. Emel

Emel Lid

11 dec 2006
    73
    0
    0
    Hey sheDevilllllllllllllllll, wat leukkkkkkkkk ik zei je toch dat je gewoon moest testen. Leuk gevoel heee. ik kan het ook nog niet geloven.
    gisteren naar een verjaardagsfeestje gegaan en een vriendin heeft het aan iedereen verteld ze kwamen me allemaal feliciteren was echt leuk. Ik kreeg heel veel lekkers extra.
    Ja ben toch een beetje onzeker omdat ik eerst naar de vk wil gaan je weet toch, om er echt zeker van te zijn. Ik zou maandag naar de dokter gaan maar ik heb ze gebeld, hij gaat weer een urinetest voor 10 euro. ik dacht jaa daag ik heb al 2 tientjes betaald en heb daarna afspraak bij de vk gedaan, op 27/12.. ik kan niet wachten. Ik dacht dat ze bij de dokter zouden gaan kijken blaalblal je weet toch, daarna zou ik zeker zijn. Dus moet nog even wachten. Maar nog steeds niet ongesteld dus een goed teken toch. Maar eerst naar de vk. Ik ben wel blij en voel me toch wel zwanger maar toch....
    En littelwitch heb je al een test gedaan. Ik hoop ook zo dat je zwanger bent.

10. Niet meer actief

Ik dacht dat vandaag m'n maandstonden zoude doorkomen. Weer niks! Ik dacht het dus echt he! Typische symptomen als m'n maandstonden doorkomen... Heb met momenten steekjes in m'n buik. Ik volg het allemaal niet meer goed. Echt raar...

Een hele dikke proficiat aan de dames die pas positief hebben getest héél leuk zo net voor de feestdagen. :)

11. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Beste allemaal, hier een eerste berrichtje als hart onder de riem.

Ik was net gestopt met de pil, en mijn menstrutaie kwam niet op gang ( dacht ik). Voor de zekerheid geest : negatief, na weer een week nog een getest weer negatief.
    Toen ik drie weken overtijd was, toch nog een test want anders zou ik maar eens naar de huisarts gaan....
    En wat denk je : positief.

Ik twijfel dus wel eens bij het statement dat die testen maken dat je bij 1 dag overtijd al weet waar je aan toe bent. ( vorige zwangerschap, 10 jaar geleden ging het net zo)

12. Niet meer actief

Als ik hier zo kijk en ik zie dat ik al ver drie weken overtijd ben dan schrik ik toch wel even. :)

13. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Littlewitch, ben je al naar de HA geweest ?
    Meid ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt joh.
    Laat je het ff weten hierzo?

14. annelie

annelie Lid

10 dec 2006
    70
    0
    0
    little witch. ik ben ook benieuwd of je al naar de huisarts bent geweest. Ik ben zelf ook bijna 3 weken overtijd, maar heb ook al 3 negatieve testen gehad. Wat is dat toch met ons lijf.

15. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    tis alweer een tijdje geleden dat je er was... is alles wel goed daar? ? ? ?

16. Niet meer actief

Hoi! Eerst en vooral een prettige kerst voor iedereen!

Ik ben nog steeds niet ongi. Heb vanmorgen een test gedaan maar die was weer eens negatief. Niets aan te doen het is niet anders. Ik wacht dus braafjes. Moest ik een normale cyclus gehad hebben zou ik nu binnenkort 28 december m'n maandstonden moeten krijgen. Komen ze er dan nog niet aan dan ga ik zeker naar de huisarts. Momenteel ben ik niet thuis. Dus de arts zal sowieso even moeten wachten. Ik weet dat sommige van jullie vinden dat ik al eerder had moeten gaan. Maar het is goed zo. Ik wil m'n kop niet gek maken. Al vraag ik me wel af wat er nu juist aan de hand is!

Groetjes en ik duim voor iedereen! :D

17. Niet meer actief

Je moet gewoon doen wat je zelf het beste gevoel geeft Littlewitch qua huisartsenbezoek. Maar ik zou zelf toch wel razend nieuwsgierig zijn na drie weken wat er precies aan de hand is. Ik hoop dat het allemaal positief uitpakt voor je. Nog een paar daagjes tot de 28e en dan weet je hopelijk meer.

18. Niet meer actief

Idd, als jij nog niet naar de huisarts wilt, moet je dat niet doen!

Hou ons op de hoogte!

19. annelie

annelie Lid

10 dec 2006
    70
    0
    0
    Ik zit nog steeds in hetzelfde schuitje. Ik ben inmiddels ook al ruim 3 weken overtijd. Morgenvroeg ga ik nogmaals een test doen. Is deze negatief dan ga ik volgende week naar de huisarts (ik zou dan ook mijn volgende cyclus gehad moeten hebben).

Spannend hoor. (ik merk wel dat mijn borsten groeien en erg gevoelig zijn)

20. Niet meer actief

@Annelie: het is nog vroeg misschien, maar heb je een test gedaan?

Deel Deze Pagina