Ha Littlewitch,zie dat je nog steeds niet gekomen zijn!Poeh,wat houdt jouw lichaam je lang in spanning zeg!Hoop dat er uiteindelijk toch een positief resultaat uitkomt dat het lange wachten waard geweest is! We gingen zo mooi tegelijk op.Ik zit nu alweer ruim in mijn cyclus en hoop maar dat het deze maand raak is.En hoop ook niet weer zolang in spanning te moeten zitten.Meid,ik duim voor je!
vanmorgen heb ik de test gedaan en ik dacht eerst o nee ik zie niks. Maar toen ik nog een keer goed keek, zag ik heel licht toch een streep. Ik vroeg of mijn mannetje hem ook zag en jawel hoor. JIPPIE. Want al is de streep wazig, ze zeggen dat je dan toch zwanger bent. Of vergis ik me. Ik heb al zin in het volgende jaar en wens iedereen ook een goed jaar toe! Groetjes Annelie
proficiat annelie! Moet echt goed doen dat je na zolang wachten toch eindelijk iets te zijn krijgt op die stomme testen! Heb vandaag een prikkelbare dag. Morgen zou ik zogezegd ongi moeten worden. Als blijkt dat dit niet het geval is ga ik voor de aller aller laatste keer testen. Ik vraag me wel af hoelang ik het beste wacht. Zou ik dan gelijk morgen testen of weer wachten tot zaterdag of zondag? Als de test dan nog negatief is en dat gevoel heb ik echt dat dat zo zal zijn. Dan ga ik naar de huisarts om bloed te nemen. Het zou me verbazen moest ie dan toch nog positief zijn. Geen maandstonden betekend toch geen eisprong he? Groetjes
little witch Ik zou volgende week maandag nog eens testen. Ik denk dat als je zo vlug achter elkaar test, de test hetzelfde aangeeft. Misschien maak je weinig hormonen aan. Dit was ook bij mij. En als er nu al zo weinig is, zal dat in 2 dagen niet veranderd zijn. Spannend hoor, houd ons op de hoogte. Maar zolang je niet ongesteld bent, is er nog hoop. Zo was het bij mij ook. Ik duim voor je.
Ik neem aan dat je een gekleurd streepje hebt gezien Amelie?! Ook al is dat wazig, dan mag je er toch vanuit gaan dat je zwanger bent inderdaad. Van harte gefeliciteerd meisje. Geniet er maar lekker van samen.
ja, ik zag een lichtblauw streepje bij de test van de kruidvat. Naarmate ik de test langer liet liggen, werd deze steeds duidelijker (na enkele uren). Bedankt voor jullie felicitaties en ik wens jullie hetzelfde toe.
de 2e streep van een test reageerd toch gewoon op het hcg hormoon? dat zou betekenen dat als er geen hcg hormonen zijn er geen 2e streep komt, en als er wél een 2e streep verschijnt hoe licht ook, er dus hcg aanwezig is, anders kan deze streep ni verschijnen... dat is wat mij verteld is..
Ja, dat klopt helemaal SheDevil. Ik heb alleen ook wel eens gehoord dat wanneer dat streepje niet verkleurt, je dus een vaag streepje ziet maar dan in dezelfde kleur als de achtergrond, dit dus juist weer niet wil zeggen dat je zwanger bent. Vandaar. Maar Annelie is dus gewoon hartstikke, absoluut zwanger. Nogmaals proficiat meid!
Hoi allemaal was even aan het mee lezen bij jullie, ben nu 2 dagen over tijd, maar negetieve test helaas...dacht dat ik nu geen kans meer zou hebben, maar als ik het zo lees kan het dus toch nog.. las zelf na drie weken nog! Nou geeft weer hoop, who knows... succes gewenst allemaal en gefeliciteerd voor de zwangeren, geniet ervan! groetjes martine