goeiemorgen! veranderlijkheid is vermoeiend he! gisteren was ik zo van plan om iets moois van de dag te maken, maar omdat ik van alles te snel wilde, was ik om 10 uur al 'op'. en mijn ventjes willen het liefst de hele dag buiten spelen! vandaag gaat het beter, en voel ik me weer blij. gisteren was ik ook nogal down omdat mijn vriendin met haar man en dochtertje een motorongeluk had gehad. haar man had een hoofd vol verband, zij onder de blauwe plekken en is nu bang dat er iets met haar kindje (ze is ook zwanger) aan de hand is... gelukkig heeft hun dochtertje van 2 helemaal niets! goed, mijn tarzannen zijn inmiddels al naar buiten vertrokken, gauw er achteraan! ik hoop dat de 2e fase van m'n zwangerschap wat rustiger verloopt... wel zin in.
nou ik heb me maar ziek gemeld. Was vandaag toch wel meer misselijk en minder eetlust. Ik heb mn vriend gevraagd iets te halen tegen de misselijkheid en dan houd ik gewoon een paar daagjes rust....gewoon ook ff rust aan mijn kop dat heb ik zeker nodig.
Ja ook hier is het herkenbaar. ik kom om 7 uur thuis van het werk en dan kook ik een potje eten en dan val ik meestal om half 9 op de bank in slaap. Ik ben gewoon de hele dag moe. Niet gewoon moe maar alsof je 3 dagen niet hebt geslapen. Echt niet normaal. verder is mijn humeur dramatisch beneden peil. Als mijn vriend ademhaalt is me dat bij wijze van al teveel. Ik mopper.schreeuw en scheld wat af en ook de hond weet gewoon niet meer wat ie met het vrouwtje moet. Ik probeer er echt op te letten wat liever te zijn maar ik heb het gewoon niet onder controle. Het floept er al weer uit voor ik er erg in heb. Dus ja hier ook het gevoel dat er BERGEN verzet moeten worden. Sterkte ermee meid, accepteer maar even dat het zo is. Het kan alleen maar beter worden lijkt me
hoi beagle, haha stiekem moet ik er wel om lachen hoor want ik draag hier thuis ook al de bijnaam Helga (je weet wel, van allo allo!). kan ook enorm uit mijn slof schieten terwijl ik een minuut daarvoor nog vertelde hoe lief ik mijn vriendje wel niet vind dat ie voor me heeft gekookt enzo. oh man gister.....had hij alle reclamefolders van 3 weken lang op een stapel geflikkerd in het reclamefolderbakje. normaal gesproken vind ik dat al irritant maar nu ?! sprak hem toe alsof ie een klein kind was.....oh en de bloemenvaasjes moest hij ook ala minute goed zetten. echt niet leuk meer. maar het hoort erbij. volgens mij als je het gaat controleren, wordt het alleen maar erger. ik leg altijd wel uit sorry dat waren de hormonen en mijn vriend begrijpt dat dan ook wel. maar hij geeft ook aan dat hij nog moet leren er mee om te gaan. daarbij komt dat hij zelf helemaal afgepeigerd was van het werk, dus dat helpt je humeur ook niet echt. ik voel me vandaag een stuk beter. heb redelijk goed geslapen en ontbeten met 2 crackers die vriendlief voor me had klaargezet. ik ga zo even proberen iets in huis te doen. de cavia's stinken een uur in de wind! hopelijk blijft het nu een beetje zo, want begin van de week voelde ik me echt diep ellendig.