Argh! Ik krijg gewoon geen mailtjes binnen via marktplaats! Als ik een advertentie verwijder of als 1 van m'n biedingen verwijderd wordt ontvang ik de mailtjes wel, maar als er iemand reageert op een mail die ik heb gestuurd (daar ga ik tenminste vanuit want ik heb al daaagen geen reactie gehad, terwijl ik toch behoorlijk wat mails heb verstuurd), of op een advertentie van mij ontvang ik niets! Ik heb het geprobeerd met een ander emailadres, door op een advertentie van mezelf te reageren, maar er gebeurt gewoon helemaal niets.. Heb al gecontroleerd of m'n emailadres wel goed ingesteld staat, of er geen adressen geblokkeerd staan, maar niets.. En ook niet in mn ongewenste mail Hebben jullie er ook last van of ligt het echt aan mij?
Wij hebben er af en toe ook last van. Er is soms geen pijl op te trekken. De éne keer komt het wel aan en de andere keer niet.
ja heb ik ook gemerkt vrijdag heb ik heel wat reacties verstuurd zelfs naar een aantal mensen 4 keer !!! en kreeg gewoon niets terug ?? Dus idd ook met een ander mailadres ed gedaan iedere keer geen reactie terug ik had het vnl vrijdag en zaterdag dus ... vandaag nog geen problemen ondervonden
Ik heb het met mijn hotmail adres wel gehad, en toen stond er dus een bep. mail adres van mp geblokkeerd. Toen ontving ik wel mail dat ik een advertentie had ggeplaatst, maar niet de reacties van eventuele kopers.
Ik krijg juist de marktplaats mailtjes niet, als het bod bijv. word verhoogd . Die meldingen krijg ik niet, het staat wel aan. Marktplaats zelf weet ook niet hoe het kan..
Ik heb er ook last van,zelfs als mensen contact met mij opnemen door op mail de adverteerder te drukken krijg ik regelmatig de mailtjes niet binnen. De ene keer krijg ik ze netjes en de andere keer krijg ik niks vn mp binnen zo raar...
Ik heb vandaag 3 advertenties geplaatst.. en op 2 van de 3 al wel reacties gekregen per mail, ze komen wel altijd in mijn map ongewenste mail, dus misschien daar eens kijken..?
In mn ongewenste map had ik al gekeken, staat ook in mn beginpost. Kreeg net wel dit; Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp dat dit erg vervelend is. Wij zijn inmiddels op de hoogte van het probleem omtrent het contact opnemen met een adverteerder en/of bieder dat dit niet geheel naar behoren werkt. Onze technische afdeling werkt er aan dit spoedig te verhelpen. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Annemieke Helpdesk medewerker Marktplaats - De plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen