Zondag 4 november om 5:00 uur zijn wij de trotse ouders geworden van onze dochter Merla Henderika Jannetje Buisman. Ze is geboren na een zwangerschap van 40 weken en 5 dagen en was 3510 gram en 52 cm lang. We zijn nu volop aan het genieten van onze mooie meid. Het is een erg tevreden kind dat al goed drinkt aan de borst. De bevalling begon op 3 november om 4:00 uur met gebroken vliezen. De weeën kwamen meteen rustig aan op gang, maar helaas bleek eind van de avond dat de ontsluiting niet meer vorderde. Toen zijn we naar het ziekenhuis gegaan, waar ik door middel van een infuus verder ben geholpen met mijn ontsluiting. Op 4 november om 5:00 uur werd ze dan eindelijk geboren na 25 uur alleen maar rugweeën en 2 uur lang persen. Omdat de vliezen langer dan 24 uur gebroken waren, moesten we ter observatie nog 24 uur blijven. Gelukkig bleek alles in orde en mochten we maandagmorgen naar huis. Foto's van onze Merla staan onder mijn website link.
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige dochter. Geniet er leker van. Liefs Mariska