Een doek om mee in het openbaar te voeden.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door bosi333, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ja, een draagdoek of gewoon een sjaal over je schouder en baby doen, dat laatste deed ik meestal. Ik had gewoon een mooie, dunne sjaal bij me of droeg een voedingsshirtje, dan valt er ook niet zoveel te zien.
    Met zo'n zo'n soort voedingsschort trek je denk ik juist de aandacht. Het is wel leuk bedacht, maar ik vind het er juist opvallend uitzien in die zin dat het eerder de aandacht trekt, aangezien mensen buiten de keuken vaak niet echt in een schort zitten ;).

2. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik had ook altijd een hemdje en een shirt aan, eentje omhoog en eentje naar beneden. Je hoeft dan maar een klein gleufje te maken en zie je vrijwel niks.
    Ik heb ook wel gemerkt trouwens dat ik minder preuts werd. Je borsten zijn opeens helemaal geen seksuele objecten meer en dat maakt het makkelijker om ze 'te laten zien' zeg maar.

3. een strapless top of eentje met spaghettibandjes onder een ander shirtje en je ziet haast niets. Scheelt geld aan die onhandige covers.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    Nou veel tips zie ik.

Bedankt.

Ik heb een paar dagen geleden bij Action een hele grote sjaal gekocht. Voor 2,99 euro in mooi aqua blauw. Die doe ik mooi over mijn schouders.

Ik heb thuis geoefend en vanmiddag gaan we de stad in. Ik vind het wel erg spannend. Bij Isabella had ik dat niet. Wij woonden toen in een andere stad en in de stad zelf had ik een winkel met kennissen waar ik altijd kon voeden.

Nu dus niet. Ik heb al wel wat locaties bedacht om te gaan zitten als hij moet eten. Hij wil altijd snel te eten dus ik moet wel echt een plan hebben, ha ha.

Deel Deze Pagina