altijd buik EN maagpijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mendie, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    wie heeft dit ook?

ik heb altijd als ik ongesteld moet worden, al een paar dagen van te voren ( een week eigenlijk) buikkrampen en soms felle gemene steken in me buik. maar bij mij trekt t dus ook echt helemaal door naar me maag. en ik vind dat wel zoiets vaags. daar zit t allemaal toch helemaal niet? of ben ik een medisch wonder :p

helaas voel ik nu weer erge krampen en steken, dus deze maand zit een zwangerschap er denk ik niet in :( ik kan namelijk echt niet zeggen of t anders voelt dan normaal, dus dan zal dat wel niet.

2. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    niemand dus die ook altijd dan last heeft van haar maag?

3. mama1979

mama1979 Actief lid

10 aug 2009
    431
    0
    0
    Ja Mendie, ik heb dat ook!
    Het is echt niet leuk, het begint een week voordat ik ongi wordt en als het voorbij is is de buikpijn ook voorbij.
    Vorige keer kreeg ik het op dag 32, de dag dat ik dacht dat ik ongi zou worden, ik dacht nou daar komt het.
    Ik had buikpijn was misselijk en had honger maar als ik dan gegeten had weer misselijk.:(
    Ik dacht misschien zwanger? 2 negatieve testen gehad. en uiteindelijk dag 39 ongi.
    Ik kijk het deze keer even aan en als het dan weer is ga ik naar de dokter.

4. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hier bijna nooit kwaaltjes voor ongi sinds de bavalling maar voor de bevalling had ik vanalles en nog wat als ik ongi moest worden en ja hoor ook maagklachten, buikloop, winderigheid, rugpijn, etc ...
    ben blij dat dit gestopt is hoor. kan me goed voorstellen hoe het nog voelt. jammer genoeg is daar nu eenmaal niets aan te doen.

5. mama1979

mama1979 Actief lid

10 aug 2009
    431
    0
    0
    Dus als ik het goed begrijp is ons beste medicijn: zwanger worden!:D
    Nog een reden om te hopen dat het snel raak is!
    Bedankt voor de reactie Grace en sterkte Mendie!;)

6. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    hmm dat is idd dan nog een reden om snel zwanger te worden haha

het is echt goed irritant hoor. op t moment dat t aanwezig is, kan je echt niks meer.

7. Meisje ongeduld

Meisje ongeduld Niet meer actief

Ik heb ook vaak een paar dagen voor mijn ongi maagpijn. Volgens mij eigenlijk pas sinds ik gestopt ben met de pil. Niet zo heel erg, maar wel de hele dag en heel vervelend.

De afgelopen dagen voel ik er nog allerlei andere dingen bij zoals duizelig, rara steken in mijn liezen en buik, soort blinde darm pijn. Dus toch weer een kleine hoop dat het dit keer raak is.

Deel Deze Pagina