krijgt hij ook voor zoveel woorden betaald dan houden we het er hier maar gewoon op dat we een matroos hebben
leidinggevende timemanaging binnendienst en budgetcoaching afdeling food and beverage oftewel: als thuismama zijnde alle voorkomende gebeurtenissen (huishouden, kinderen verzorgen, afspraken buiten de deur en vrije tijd) perfect weet in te plannen per dag en ook nog op de financiele kleintjes let tijdens het boodschappen doen
information and news distribution manager : postbode Vision Expert: opticiën Dog Stylist: hondentrimmer Environmental landscape decorator: gemeentewerker Senior Human Hygienic Controller: toiletjuffrouw Maintenance and improvement underground structures: putjesschepper Senior Manager Domestic and Parental Department: huisvrouw Junior Stock Controller: vakkenvuller
Lache dit!!! Zou niet weten hoe ik mijn dagelijkse werkzaamheden zou moeten omschrijven. Ik doe het secretariaat, administratie en het personeelswerk.... Meestal zeg ik dat ik een M.V.A. ben.
Wat dacht je van 'gemeente-ambtenaar' Is dat de burgemeester of iemand van de gemeentereiniging/vuilnisman?
Was ooit iemand bij "klasgenoten" die vertelde dat hij kraanmachinist van een hydrolische kraan was. Wat bleek, hij bestuurde een minigraver
Serieus, mijn man was beveiliger in een drie sterren hotel...nu is hij intern over gestapt naar een vijf sterren hotel..en hij is nu geen beveiliger meer maar een member of the security department Ik vond dat zo luxe klinken hahaha
whahahah doet me denken aan mijn oom die zei tegen mijn moeder dat ie chef de amballage(klinkt heel duur!)was geworden. hij werkte in supermarkt bij de lege flessen inname
Het is een functie waarbij ik als manager leiding geef aan ongeveer 25 personen. Daarnaast heb ik veel contact met externe partijen. Mijn voornaamste taak is het instrueren en motiveren van mijn 'werknemers' zodat zij optimaal kunnen presteren. Ik begeleid processen en ben verantwoordelijk voor het controleren van het eindproduct. Helaas neemt de druk om verantwoording af te leggen aan interne en externe inspecteurs toe, waardoor administratieve taken steeds meer tijd opslokken. Dit gaat helaas ten kosten van mijn primaire taak als didacticus en pedagoog. Zoiets??
Een kennis van ons: ik werk bij het hoofdkantoor van de ABNAMRO, dat klopte maar wel als manusje van alles..