een dood ordinaire baan een enorm belangrijke functie doen lijken ;)

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    haha, ja die is leuk!:D kan het alleen niet zo goed uit mijn hoofd leren! Maar het is inderdaad zo dat de administratieve taken steeds meer tijd opslokken helaas...

2. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Ik ben jaren lang communicatie medewerkster geweest bij een groot nautisch bedrijf. Communicatie binnen en buiten land, etc.
    Oftewel matroos bij de marine :)

3. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    je zou eigenlijk met zo'n hoogdravende functieomschrijving naar je manager moeten gaan, en direct om salarisverhoging vragen :D

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

De functie van mijn man heet 'software engineer'.
    Programmeur dus: hij schrijft computerprogramma's. Zo noemt hij het zelf dan ook: veel duidelijker :)

5. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    ROFLMAO!!! Brilliant. Geef ze maar een compliment van mij. Ik hou van dat soort humor :D.

Zelf nooit iets bijzonders in die trant bedacht. Wel vind ik het altijd weer leuk om als er een nieuwe komt, hem of haar de map met zoekgeraakte stukken te laten zoeken :D.

ik vroeg me af zijn er meer van dit soort luxe uitspattingen bij dood normale beroepen?

6. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Jep, mijn eigen baan. Ik ben ondersteuner van de directie. Zo moeten wij ook de telefoon opnemen. Of "met de secretaris van..." .

In werkelijkheid zit ik alleen maar te typen. haha

7. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Mijn vader heeft ook visitekaartjes met
    Inspecteur Scheepsvaartwetgeving
    Buitengewoon opsporingsambtenaar

Hij vaart op patrouille boten in de haven.

Ook altijd leuk
    "Ik verdien een kleine 10.000 euro in de maand." (Althans dat vind ik helaas denkt mijn baas daar anders over... )

Deel Deze Pagina