Dat dus.. Wat koop je voor een man die je niet kent. Mijn schoonmoeder heeft sinds een tijdje een vriend, wij gaan hem op eerste kerstdag ontmoeten. Wij geven elkaar altijd cadeaus met kerst dus we kunnen niet met niks aankomen voor hem. Maar we weten niks van hem. Hij is kapper, heeft een eigen zaak en that's it. Oja, van Iraanse afkomst net als mijn schoonfamilie. Schoonmoeder zegt altijd dat we niks moeten kopen maar dat is even geen optie. Ik zat te denken aan een doosje chocolade van een chocolaterie maar ik weet niet eens of hij wel chocolade lust 😂. Hebben jullie ideeën?
Zo'n standaard douchepakket/luchtje vind ik altijd prima voor zulke situaties haha. Of een bon voor een restaurant of een tijdschrift?
Ik zou wat meer info bij je schoonmoeder halen. Wat eet/drinkt hij graag etc. Dan kan je daarop misschien op inhaken.
Ik zou ook bovenstaande doen.. een bon voor een etentje of lunch of iets dergelijks zodat ze met zijn twee gezellig iets kunnen gaan eten.
Dankje meiden! Lunch vind ik een leuk idee! Ik wil wel meer info verzamelen maar mijn schoonmoeder geeft gewoon geen antwoord omdat ze weet dat we het dan kopen voor hem 😅. Dus echt niet makkelijk. Maar inderdaad met zo'n lunchbon kun je de plank niet mis slaan
Dit zou ik ook doen, zo kun je nooit iets kopen wat zijn smaak niet is en het is ook wel leuk om ze iets voor hen samen te geven als ze nog niet zo lang bij elkaar zijn.
Hier dacht ik ook aan, altijd een succes, ook voor evt niet-lezers bijvoorbeeld. Hier kun je de plank niet mee misslaan. Daarnaast vind ik het idee van een lunch ook erg leuk. Succes!
Bedankt meiden! Hij woont in Duitsland, kan voor zover wij weten ook geen Nederlands dus iets met een tijdschrift kan helaas ook niet. Wel een leuk idee! Het wordt de lunchbon . Topic mag gesloten worden.
Gewoon even aan je schoonmoeder vragen, dan heb je het antwoord. EDIT: lees dat je je keus al gemaakt hebt!