Ik zit nog midden in mijn cyclus. Heb vorig week wel 2 flesjes van de supermarkt gehaald. En telkens een beetje gedronken. Het is wel lekker. Echter ik reken er niet op dat het een wondermiddel is. groet
Op de eerste blz. heb ik aangegeven dat ik er ook mee begonnen ben. We hadden anderhalve week geleden de uitslag binnen van manliefs zaad en dat was ook van verminderde kwaliteit, maar het heeft waarschijnlijk toch geholpen! Kijk maar naar m'n banner! Ik heb deze maand ook de "randje fietsen techniek" toegpast, dus weet natuurlijk niet wat er uiteindelijk heeft geholpen. Maar als jouw baarmoederhalsslijmvlies van goede kwaliteit is, overleven de zwemmers van je man het ook beter, dus juist als ze van verminderde kwaliteit zijn, help je ze zo wel een stapje naar de goede richting. Succes allemaal! ik ga weer even terug op m'n roze wolk
ja ook ik ben benieuwd welk drankje goed werkt. Ik heb 2 verschillende drankjes op deze site zien staan. Een aloe vera drankje en iets met cranbarries. Over welk drankje wordt er nu gesproken dat werkt en waar is het te koop. bedankt.
Hier even een stukje van google! Formula 23 960 ml Verhoogt de vruchtbaarheid [1-1] 17.70 Vergroten Bevordert de vruchtbaarheid bij zowel mannen als vrouwen. Bij de vrouw wordt het hormonaal evenwicht hersteld en wordt de ontvankelijkheid van de slijmvliezen van de baarmoeder verbeterd. Door het verbeteren van de structuur van het baarmoederslijm, kan een een bevruchte eicel zich beter innestellen, waardoor een zwangerschap meer kans heeft door te zetten. Helpt ook goed tegen de ongemakken voor en tijdens de menstruatie en kan regelmaat brengen bij onregelmatige menstruatie. Bij de man helpt aloe vera de kwaliteit van de zaadcellen te verhogen. Naast een uniek reinigend vermogen heeft de FORMULA een weerstand verhogend en ondersteunend effect. Dit komt doordat het zure milieu een goede darmflora bevordert (ook in de paardenwereld wordt dit doeltreffend gebruikt bij darmstoornissen). De FORMULA bevat o.a. de bioflavonoïden Hesperidine en Rutine, die de werking zelfs nog versterken. Daarnaast bevordert het de opname van een aantal vitaminen en draagt bij aan het vermogen van ons lichaam spanning te hanteren. Daarnaast helpt ze bij het behouden van een goede gezondheid gebaseerd op een goede stofwisseling. Lichaamsfuncties versoepelen, doet de geestelijke druk afnemen. FORMULA 23 kent een rijke historie. De basis is sap van de Aloë Vera. Een plant die in tropische en subtropische gebieden heel bekend is. De sappen van deze plant blijken toepassingen te hebben op breed gebied. FORMULA 23 bevat 72 mineralen en sporenelementen die bijdragen tot ondersteuning van de lichaamsfuncties. De mineralen zijn allen van organische oorsprong, dus afkomstig van planten. Een optimaal resultaat wordt vaak al bereikt door drie maal per dag een eetlepel FORMULA te nemen. Flacon even schudden voor gebruik. Formula 23 fles 960 ml Misschien hebben jullie hier wat aan? Liefs Annika
Ik denk dat ik af en toe stiekum een paar eetlepels bij mijn vriend in zijn glas gooi! Who knows! Liefs Annika
Weet iemand ook waar jedat dan kopen kunt? Ik las wel; supermarkt en reformwinkel, maar welke supermarkt dan? @suzan71: Gefeliciteerd!
bij ons bij super de boer heb je aloe vera drank. dat is puur aloe vera. dit kan je voor een paar euro kopen. maar het echte 'wonder drankje' heb ik via internet gekocht.
die Formula 23 is er in 2 varianten. Cranberry en Aloe vera... Welke kan je nou het beste nemen dan? de cranberry is in de aanbieding
Volgens mij die cranberry al sik het goed begrepen heb! Ik heb vriendlief al op pad gestuurd (heeft hij wat te doen in z'n pauze. Mijn auto is stuk dus ik kan zelf ff geen kant op.
hmmm, vind het toch duur hoor voor nog geen liter! Zal het echt helpen? Ik denk dat ik het stiekem toch ga proberen, haha, wat ben ik toch hopeloos
Hier zitten stukjes aloe vera in en het smaakt echt lekker. Je kan het oa bij bas van der heijden kopen. of het werkt weet ik natuurljik niet!
Bij de tuinen heb je ook aloe vera met craberry in een grotere en een kleinere fles. Ook hebben ze daar alleen aloe vera...dus wie weet het proberen waard. ik denk dat ik mn mannetje een fles op laat halen morgen met cranberry erin. Is wel niet die van internet maar dus wel aloe vera en cranberry..moet ook goed zijn dacht ik? Hihihi, echt wanhopig klinkt dit aan de ene kant, maar ja aan de andere kant denk ik maar zo: t kan nooit kwaad, is allemaal puur natuur dus komt goed!
vriendlief en ik gebruiken het nu alle twee. Ik vind het niet heel erg vies. Misschien werkt het ook. Het is in ieder geval goed voor van alles.