hoi nou jeeeeeee wat goed zeg VAN HARTE GEFELICITEERD..... ik zit nu in ronde 15 en ben ook afgelopen maand begonnen met de aloevera sap dus wie weet, ben nu in me vruchtbare periode en jou berichtje geeft een mens weer moed.... groet poei poei
Het gaat hier eigenlijk niet over die sapjes van een supermarkt, maar over deze hier onder. Formula 23 Cranberry 960 ml Verhoogt de vruchtbaarheid [1-71] 19.00 Vergroten Bevordert de vruchtbaarheid bij zowel mannen als vrouwen. Bij de vrouw wordt het hormonaal evenwicht hersteld en wordt de ontvankelijkheid van de slijmvliezen van de baarmoeder verbeterd. Door het verbeteren van de structuur van het baarmoederslijm, kan een een bevruchte eicel zich beter innestellen, waardoor een zwangerschap meer kans heeft door te zetten. Helpt ook goed tegen de ongemakken voor en tijdens de menstruatie en kan regelmaat brengen bij onregelmatige menstruatie. Bij de man helpt aloe vera de kwaliteit van de zaadcellen te verhogen. Naast een uniek reinigend vermogen heeft de FORMULA een weerstand verhogend en ondersteunend effect. Dit komt doordat het zure milieu een goede darmflora bevordert (ook in de paardenwereld wordt dit doeltreffend gebruikt bij darmstoornissen). De FORMULA bevat o.a. de bioflavonoïden Hesperidine en Rutine, die de werking zelfs nog versterken. Daarnaast bevordert het de opname van een aantal vitaminen en draagt bij aan het vermogen van ons lichaam spanning te hanteren. Daarnaast helpt ze bij het behouden van een goede gezondheid gebaseerd op een goede stofwisseling. Lichaamsfuncties versoepelen, doet de geestelijke druk afnemen. FORMULA 23 kent een rijke historie. De basis is sap van de Aloë Vera. Een plant die in tropische en subtropische gebieden heel bekend is. De sappen van deze plant blijken toepassingen te hebben op breed gebied. FORMULA 23 bevat 72 mineralen en sporenelementen die bijdragen tot ondersteuning van de lichaamsfuncties. De mineralen zijn allen van organische oorsprong, dus afkomstig van planten. CRANBERRY heeft een gunstige invloed op de blaas Een optimaal resultaat wordt vaak al bereikt door drie maal per dag een eetlepel FORMULA te nemen. Flacon even schudden voor gebruik. Formula 23 met Cranberry fles 960 ml
ZIjn er inmiddels als al meer meiden zwanger na het gebruik van aloe Vera sap"? Ik ben aan de 2e fles begonnen. Mijn man drinkt het ook ik vind het niet echt vies ik heb de crandberry versie van de tuinen. Ik hoor en lees er goede verhalen van dus ik gebruik het gewoon het kan geen kwaad en na zo veel maanden probeer ik alles!
Als deze fles op is stop ik ermee............... We zien wel hoe en wanneer we zwanger worden. Over 3 maanden gaan we door naar de GYn.
Ik ben met de 2de fles begonnen en ik ben erg benieuwd hoe het deze cyclus gaat. Hoe gaat het met de anderen?
Nou, ik ben met de eerste fles bezig, en morgen gaan we weer klussen. (wij klussen om de dag) en mijn eisprong komt eraan! Ik hoop dat het deze keer raak is. Als het zo is laat ik het weten. groetjes.
ik had gisteravond een heeele vage posi test,wachten nog maar een paar dagen en dan testen we wel weer eens!
Ik heb het een tijdje geleden ook in huis gehaald omdat ik dit topic las maar ik ik vind het zo vies. Ik vind het trouwens ook moeilijk om het 3 keer per dag in te nemen.
En Gerda?! Is het zover?! Wij zijn volgens mij allemaal benieuwd! Even over dat drankje, ik had het met mijn moeder over dat ik nog niet zwanger was. Mij moeder vertelde dat toen zij zwanger van mij wou worden dat dat maar niet lukte en na anderhalfjaar proberen naar het ziekenhuis moest voor onderzoek. Zij kreeg daar toen een drankje, een flesje vol, die zij achter elkaar moest opdrinken. Het was heel vies dus daarna mocht zij een glas dubbeldrank ( dat lust ze tot op de dag van vandaag niet meer omdat dat haar moet denken aan dat drankje ). De zuster zij dat het geen medicijn was maar een zogenaamd "wonderdrankje" obv natuurlijke ingredienten en dat het in de reformwinkel te koop was. Mijn moeders darmen kwamen helemaal los van het drankje, dus ze liep de dag erop af en aan naar het toilet. En vervolgens werd ze zwanger van mij! Dus ik naar de reformwinkel bij ons in de buurt maar ze hadden er nog noooooit van gehoord : : Dus teleurgesteld ben ik weer naar huis gegaan.... Nu lees ik dit allemaal en het zal het dan toch zo zijn dat dit het mysterieuse drankje is?! Ik ga dit zeker even printen en aan mijn moeder laten lezen! Liefs Malina
Ik lees dit nu en lag..want ik dronk al toevallig af en toe alowe vera sap dus hoop dat t ook raak is deze maand. Ga gelijk inkopen doen morgen! En ga mezelf helemaal lam drinken van deze sap volgende maand als het niet raak is nu (wat ik betwijfel).....