Gefeliciteerd x 3 ! Wow wat super zeg. Ik wens je een goede zwangerschap en dat je 3 gezonde kindjes krijgt.
Wauw gefeliciteerd zeg! Dan hoop je op 1 wondertje en krijg je er 3!!! Super leuk joh! Geniet er van!!!
Van Harte Gefeliciteerd, een drieling gaaf zeg! Geniet ervan!! Het zal wel heftig worden, hoop dat jullie veel steun krijgen en veel succes met alles!
Jullie geduld wordt in ieder geval beloond. 3 beebjes in je buik van harte gefeliciteerd. Ik hoop op een voorspoedige zwangerschap. Geniet er 3 dubbeldwars van het is jullie meer dan gegund
Bedankt voor al jullie berichtjes! Ik kijk niet echt op tegen als ze er zijn (stel me in op komende 2 jaar geen eigen dingen kunnen doen, haha, maar ben er van overtuigd dat we het wel redden), ben wel heel angstig over of de zwangerschap goed gaat verlopen. Het was even wennen, maar we zijn ontzettend blij met onze drie wondertjes!
Wauw miepie dit is echt geweldig nieuws zeg.(Wij hebben toen in het ivf topic redelijk contact gehad.Nu eindelijk raak na zoveel jaar) Het zal inderdaad aanpoten worden,maar ook wel weer heel leuk denk ik. Ik zou inderdaad ook anstig zijn hoe de zwangerschap zal verlopen,je weet het nooit. Liefs Kareltje