Gefeliciteerd!!! Bij de tweelingmama's schrijft ook een drielingmoeder mee (misschien kunnen jullie nu samen een drielingmama-topic oprichten ). Haar naam is Adi (http://www.zwangerschapspagina.nl/members/adi.html). Misschien leuk om ervaringen met haar uit te wisselen of tips te krijgen, etc.! Vooral veel plezier en daarnaast ook sterkte met je zwangerschap!
Wauw wat geweldig zeg...na jarenlange ellende en verdriet een 2 eiige drieling op komst wat een bekroning op jullie werk zeg... ik kan maar 1 ding zeggen. Geniet geniet geniet....... van harte gefeliciteerd met dit hele bijzondere geschenk en ik hoop dat je zwangerschap toch redelijk vlot verloopt zonder al teveel kwaaltjes en problemen...succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WAUW!! Wat bijzonder!! Probeer niet teveel te denken aan risico's maar ervan te genieten. De vrouw van mijn collega heeft ook een drieling gekregen en daar is alles kei goed mee!!!! GEFELICITEERD
Geweldig!! En zo bijzonder: een eeneiige tweeling en een tweeeiig broertje of zusje erbij. Ik ben ook erg benieuwd of het meisjes of jongens zijn (of combi natuurlijk). We zullen zeker meer van je horen hier, super gefeliciteerd!!
Bedankt allemaal! Inmiddels de 12 weken goed doorgekomen. Vandaag weer een echo gehad en ze doen het alledrie hartstikke goed!