Crea meiden gezocht!

Discussie in 'De lounge' gestart door Baby09, 21 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Hallo,

Wij zijn met de babykamer bezig. Nu heb ik daar een openhaard in staan die niet gebruikt wordt. in eerste instantie wilde ik er een paar plankjes in maken en daar haar speelgoed in zetten. Door omstandigheden gaat dat niet meer lukken. Nu dacht ik dus om het met een vierkanten plank dicht te maken en die plank te verven, maar vind dat weer kaal... Dus zijn er crea meiden die er iets leuks op weten te verzinnen?? :D Ik zal even een foto uploaden zodat jullie weten hoe het er nu uitziet.

2. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    ik zou aan de binnenkant ook paars verven en daar een mooi elfenkasteel zetten waar een lampje op schijnt... Dan is dat jou kindje haar nachtlampje :) en is super gezellig

3. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    ik zou ook de binnenkant verven, het juist niet dicht maken, want het is denk ik later een lekker hoekje/ nisje om speelgoed in te zetten, of om in te spelen (denk aan ooit een poppenhuis van maken)

Nu kan je er een mand in zetten met speelgoed wat je krijgt en waar ze voorlopig nog niet mee kan spelen....

4. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Ja dat was ook mijn idee. Alleen is de binnenkant behoorlijk gescheurd, dat zie je niet op de foto. Dus als ik dat ga verven word het niet mooi :(
    Ik kan het misschien wel behangen..

5. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    die scheurtjes krijg je op 1,2,3 weer weg hoor.. Gewoon eventjes naar de hubo gaan voor zo'n product wat gaatjes dichtmaakt (sorry kom ff niet op de naaaaam!!!) dat smeer je over de scheurtjes...als het droog is schuur je dit een beetje glad en voila, mooi gladde binnenkant :D (ik ben een echte doe-het-zelver) :)

6. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Haha ik merk t. Ik over t algemeen ook, maar moet eerlijk zeggen dat ik er nu totaal geen fut voor heb. En mn man heeft 2 linkerhanden dus daar heb ik ook niks aan.

7. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik zou er een plank op vast maken en die verven met schoolbord verf. Nu kan de baby er nog niks mee dus zou er een mooie spreuk op schrijven maar als het wat ouders is heeft het er veel plezier van.

8. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Ook daar heb ik aan gedacht! Toevallig :) maar dan heb je zo een zwart ding in de kamer, weet niet of ik dat heel leuk vind staan in een babykamer...

9. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.875
    9.387
    113
    Gelderland
    Ik zou het wel open laten want is juist super leuk zo'n nisje. En dan met glitterverf schilderen in dezelfde kleur of juist in het roze. Grote mand erin voor het speelgoed of wat knuffels en kussens voor de sier.

10. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Oke ik ben overtuigd haha ik laat hm open en ga het verven :p misschien maak ik er dan toch wel een plankje in. Zo moeilijk zal het niet zijn toch?!

11. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Schoolbordverf heb je in allerlei verschillende kleuren!

12. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Oh echt? Dat veranderd de zaak... Hmm..

13. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Dat is zo maar met een leuke tekening of spreuk fleurt het toch wat op. Desnoods eerst een laag magneetverf er onder dan kan je er eerst foto's oid op hangen.

Deel Deze Pagina