jipje@ Idd even de spuiten wat eerder uit de koelkast halen , anders is het heel koud en doet pijn . Succes met spuiten half 7 moet goed komen meis . Duim voor roze ! k3lly@ Gefeliciteerd meis geniet er van.
ts: ik haalde de decapeptyl altijd 1 uur van te voren uit de koelkast.. deed altijd even een icepack tegen mijn buik..(vooral als ik al een tijdje aan t prikken was) en dan prikken maar.. voelde helemaal niks! last van bijwerkingen.. uhm *graaft diep* volgens mij was ik sneller geiriteerd.. en sneller moe enzo...
Bijwerking... uhmmm volgens mij had ik een behoorlijk kort lontje. Werd erg onredelijk... Verder nergens last van.
ik vind het allemaal erg spannend, maar als ik dan kijk waarvoor ik het doe, doe ik het maar al te graag! gelukkig heb ik eerder gespoten, dus het is niet helemaal nieuw, maarja nu toch dagelijks! en zoveel he, de hele apotheek ligt bij mij thuis
hey ik start binnenkort ook weer met een poging.Mij is deze keer verteld dat ik zelf mag weten of ik ´s ochtends of ´s avonds spuit en het hoeft ook niet perse precies op hetzelfde tijdstip, als je maar het juiste dagdeel aanhoudt. Dus als je ´s ochtends spuit moet je niet opeens ´s avonds spuiten... Het helpt als je de deca ruim voor het spuiten uit de koeling haalt en je buik ff verdoven met een ijsklontje ofzo,naald kan nl bot zijn, en dan langzaam inspuiten anders brandt het. De bijwerkingen die ik had waren migraine en gigantisch opvliegers en nachtzweten.Maar dit was met het lange schema. Suc6!
hey hey, nou ik vond het eigenlijk enorm meevallen, alleen het naaldje was idd wat bot dus heb fftjes iets meer kracht moeten zetten.. maar verder voelde ik er helemaal niets van! ik vond de pregnyl daarentegen wat pijnlijker.. maar goed kan nog komen natuurlijk
je kan het beste s avonds injecteren hebben ze bji mij gezegt, omdat je dan gaat slapen en kan alles beter inwerken of zo iets. succes! ik moet als het goed is deze week ook gaan beginnen spannend allemaal!