Wanneer begon bij jullie de buik te bewegen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anique, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anique

Anique Niet meer actief

Ik zat net op de bank en ik voelde de baby schoppen, dus heb ik eens op zitten letten of ik het ook kon zien! En ik zag inderdaad een paar keer m'n buik een beetje bewegen toen hij schopte :) Vanaf wanneer kon je het bij jullie zien?

2. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Pff.. Dat weet ik niet precies meer, maar wat ik wel weet, is dat ie nu aardig heen en weer en op en neer gaat, ik zie precies hoe hij ligt hahaha :D
    Echt, geniet er maar van, want soms kan het ook errug PIJNLIJK zijn !

-xxx-

3. Niet meer actief

ik denk ook vanaf een week of 23 ongeveer, maar vanaf de 26e week begon de kleine echt baantjes te trekken in mijn buik, hij schoof alle kanten op, zo gaaf om te zien en te voelen! Nu doet hij dat overigens nog steeds maar wel in mindere mate.
    Alleen een schop tegen de ribben kan wel pijnlijk zijn ja, pfff

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ik weet et ook niet prcies. In het begin vind je het een fijn gevoel als zegroter worden niet :) ik werd er strond misselijk van en daan had het voor elkaar me ribben te kneuzen

5. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    toen ik zwanger van jason was voelde ik jason met 20 weken shoppen het voelde in begin alsof ik vlinders in me buik had

6. Anique

Anique Niet meer actief

Hihi, nee pijnlijk is het NOG niet... zal inderdaad wel komen :(

7. valhalla

valhalla Niet meer actief

Echt mijn buik bewegen zag ik volgens mij met een week of 19 of 20... Het duurde wel even voor mijn man het ook zag, die dacht dat ik me dingen zat in te beelden, hihi :D

8. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik zag het bij een week of 26. Telkens als ik het voel en dan wil kijken houd de kleine ermee op. Van de week had ik een hele toeter aan de rechterkant van mijn buik, gek gezicht was dat. Sommige schoppen beginnen soms wel vervelend te worden, ik wordt er dan soms raar van! Maar ik ben blij als de kleine weer beweegt, kan ik echt vangenieten.

9. Niet meer actief

Bij mij met 21 weken, ziet er erg grappig uit idd :D

10. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    bij mij ook rond 21 weken. geweldig om dat voor het eerst te zien.

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    vanaf 20 weken ongeveer. Ik kon de baby al met 17 weken voelen, dus best snel.

12. Niet meer actief

Voelen kon ik hem met 18 weken ongeveer, kon het zien met 21 weken.

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.230
    7.277
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik voelde de baby met 19 weken en zag mijn buik met 20 weken bewegen.
    Nu doet het soms wel pijn, maar zelfs dan vind ik het helemaal geweldig! Zit soms een bult (voornamelijk) rechts in mijn buik, als de baby zijn/haar billen en rug omhoog duwt, echt komisch.
    Heb geen last van pijnlijke ribben, de baby ligt erg voorin en komt dus niet bij mijn ribben

14. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ik voelde de kleine al met 16 weken en ik zie nog niets, maar voel des te meer.. :)

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    19 weken ongeveer

16. Princess

Princess Actief lid

Hier vanaf 20 weken. De eerste keer gemerkt in 't bad, ik had een badeendje op mijn buik gezet en dat wiebelde toch wel serieus!

17. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Voelen deed ik het al wat weekjes eerder, maar dat je het ook begon te zien, geloof ik zo rond de 22e week.
    Inmiddels kan het echt behoorlijk schudden! :D

Onze jongste zoon (21) moet altijd zo lachen als hij het ziet en zegt dan: het lijkt wel een mollenbult waar een mol in zit te wroeten. (dan beweegt de grond van de molshoop).
    Nouja, wat een vergelijking he? :p

18. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Kan niet wachten tot ik het zie en mijn man het ook kan voelen.......

Voel de kleine al sinds week 15 maar aan de buitenkant helaas nog niet.......Nou ja geduld hebben maar..

19. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Ligt eraan hoe de baby ligt, ik voel hem al sinds enkele weken bewegen, net een hamstertje :) en ik heb er ook eens opgelet en ik zie echt wel beweging aan m'n onderbuik als ik hem voel schoppen, en dat al sinds een weekje ongeveer.

20. laffayette

7 sep 2007
    87
    0
    0
    verzorgende - ig
    hallo

haha hier ook iedere dag zie ik mijn buik bewegen en het is echt wonderbaarlijk!
    soms zie je echt zo een hoofdje of het kontje naar de buik toe bewegen en zie je zon bolletje haha echt sweet.
    Het kan idd. soms ook erg pijnlijk zijn.
    onze schat vind het leuk om tegen de bovenkant van de baarmoeder aan te duwen en dan op en neer te bewegen.
    Je ziet het hoofdje dan op en neer gaan hihi.

Deel Deze Pagina