Winkelen/Boodschappen in Duitsland, Kleve en omgeving.

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaBenjamin, 24 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Binnenkort wil ik gaan winkelen in Duitsland. Liefst in omgeving van Kleve of Kleve zelf natuurlijk.
    Op internet kom ik verschillende dingen tegen en ik zie door de bomen het bos niet meer:) Ik kom veel Kaufland tegen, is dat echt gezellig? Aldi zie ik ook voorbij komen, maar die heb je in Nederland natuurlijk ook.

De bedoeling? Gewone boodschappen doen. Wasmiddel,luiers, drank/frisdrank en ook lekkere dingetjes die je in Nederland niet zo gauw haalt.
    Ik ben niet op zoek naar kleding e.d.
    Ik vind het wel leuk om ergens een terrasje te doen, dus een lange winkelstraat of winkelcentrum met gezelligheid is altijd een pluspunt. Gewoon heerlijk een beetje rondstruinen dus.

Wie heeft leuke tips waar ik kan gaan shoppen?

2. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Wij zijn vanmorgen in Goch bij Kaufland geweest.
    Daar hebben we heerlijk ontbeten.
    Als je Kaufland uit loopt heb je de winkelstraat van Goch en die is ook leuk,ook een gezellige bakkerij waar je lekker een broodje kunt eten en koffie drinken.
    Tevens zit er een drogisterij die erg goedkoop is,leuke kledingzaak en nog veel meer...

3. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    #3 edelweiss, 24 okt 2014
    Laatst bewerkt: 24 okt 2014
    Ik zou eerst lekker kleve centrum in gaan. En dan in oberstadt bij edeka of aan de rand van de stad bij kaufland de boodschappen halen.

4. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    ik weet niet of er een real in de buurt zit? daar ga ik regelmatig naar toe

5. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Meiden bedankt voor de reacties!

Zodra het weer wat beter wordt gaan we lekker winkelen.
    We gaan eerst wat Edelweiss zegt naar het centrum van Kleve en dan door naar Kaufland. Maar welke precies?:p
    We hebben besloten om vanuit Kleve centrum maar te kijken wat we gaan doen. Opa gaat ook mee en die wil eigenlijk alles wel doen en kan nog niet kiezen:D

6. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Als je parkeert op de hofmanallee in kleve, kun je daar boodschappen doen bij edeka. Er zit ook nog een grote dm drogist en verder nog wat winkels. Vanaf daar kun je ook zo het centrum in lopen.

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Wij gaan meestal naar kaufland in Kleve. Er zijn er 2 volgens mij.
    Real in Rees is wat luxer en groter maar ook een stukje duurder.

Alsi & Lidl in Kleve vind ik wel aanraders. Vaak toch net iets andere producten dan hier in NL.

Veel plezier!

8. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Gisteren nog bij Kaufland in Kleve geweest..flink coca cola ingeslagen? Was nu 66 eurocent voor een liter. Bij AH was de coca cola ook in de aanbieding en dan betaalde je 91 cent per liter.
    Let je wel op, want er zijn ook een hoop die niet goedkoper zijn.

9. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    kaufland is een aanrader , dm ( drogist) goedkoop met deo shampoo ect scheelt echt flink op nederland . de kik vind ik ook leuk en teddy ook .

10. n1986

n1986 Actief lid

30 jul 2012
    455
    0
    16
    Werken in de kinderopvang
    Gelderland
    Arkaden in Bocholt misschien?
    Verzorgings producten zijn bij de DM veel goedkoper.
    Ik haal er deodorant, geurtjes, make up, shampoo, douchegel enzo. Scheelt met sommige dingen wel 3 a 4 euro per product.

Deel Deze Pagina