Een drukbezet man. Reëel of moet ik aanpakken?

Discussie in 'De lounge' gestart door zeester, 24 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mireia

Mireia Actief lid

11 jan 2013
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Das fijn. Even kijken waar die morgen dan mee komt. Als het je niet bevalt meteen aangeven. En komen met jou ideeen en alternatieven. Mag die.dan ook weer n dag over nadenken. Zo kom je hopelijk wat verder.

2. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    Nou we zijn toch net nog even gaan zitten en hij begreep mij gelukkig ook heel erg goed. Het wordt op het werk en in 1 stichting nu weer rustiger en dus krijgt hij ook weer wat meer tijd. Verder komt er een hulp voor in huis (jehhhhhh!!!!) en zal hij na de voetbal niet meer zo lang blijven hangen (hier dus ook vaak tot 18.00 uur in de kantine)

Nou de lucht weer geklaard. Ik kan weer lekker slapen :)

Jullie allemaal super bedankt...echt wat een lieve reacties en armen om me heen. Zoals ik al eerder zei: ik voel me sterker en ik zal ook zeker (eerder) voor mezelf opkomen in het vervolg. Jullie zijn schatten en wat heerlijk toch dat ZP bestaat.

Nu hopelijk een uurtje extra slapen vannacht! Fijn weekend allemaal!!

(Gaat nu nog op zoek op internet naar hulp voor in huis...... :) )

3. Annamama

Annamama Bekend lid

5 dec 2012
    663
    5
    18
    Fijn zeg! Ik kan je uit ervaring vertellen dat een hulp in huis zo'n stuk scheelt. Ik heb er een hoop rust door gekregen.

Welterusten alvast! ;)

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Voor afspreken voor jou: blok gewoon standaard 1 avond in de week voor jezelf. Dan weet hij dat in elk geval altijd. Op die avond kun je dan doen wat je wilt. Afspreken met vrienden, lekker stuk wandelen, whatever...

5. Mireia

Mireia Actief lid

11 jan 2013
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Superfijne afloop meid.

6. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    wat fijn zeg! :)

7. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Ja als je anders wilt moet je dat duidelijk aangeven, ik zou voor hobbies en nevenactiviteiten het ook onzin vinden, werk is werk maar hobbies en liefdadigheden kan je minderen.

Mijn man werkt elke dag van 4/5 tot 19/22 uur vaak ook op zaterdag maar dat is werk vind ik een ander verhaal dat doet ie juist voor het gezin.

Wij hebben de afspraak dat we savonds en in t weekend samen zijn en geen andere dingen ertussen laten komen en als voordeel in de winter kan ie zomaar welen thuis zijn ;)

Ik weet niet beter ben dat zo gewend vanuit thuis... Dus ben ook heel erg zelfstandig opgevoed en zou gek worden van een man die vaak thuis is lol 😉

Deel Deze Pagina