Echt wat een stom mens!! Ik zou willen dat we 3000 euro hadden per maand. Wij hebben 2300 euro in de maand en houden gewoon 800 euro al over!! Gewoon verstandig met geld om gaan! Die moet een thuis telefoon hebben dat ze onbeperkt kan bellen. En er stond ook dat ze 800 euro per maand aan kinderopvang nodig hebben. Maar waar heeft zij opvang voor nodig? Ze is de hele dag thuus
@luna1 ja dat is misschien ook wel zo hoe meer je hebt hoe meer je denkt uit te kunnen geven... Maar misschien is het ook wel wat je mee krijgt van thuis? Mijn zus en ik is altijd geleerd om te sparen daar hebben mn ouders altijd op gehamerd. Mijn vriend weet ook wat het is om met heeeel weinig rond te moeten komen dus ik denk dat je dan sowieso al wat voorzichtiger bent met geld.
Dat vond ik ook een ijzersterke vraag ja En dan nog doodserieus verwijzen naar je CV! Maar jeetje, er zitten snuggere en minder snuggere types in dat programma, maar zoiets doms heb ik echt nog niet gezien geloof ik. Hoe erg kan je je toekomst, je gezondheid en dat van je gezin verkloten. Een schop onder haar kont moet ze hebben! Hoop wel voor 'r dat ze het licht heeft gezien en het weet door te zetten!
Niet gezien maar als ik dat zo hoor dan klapperen mn oren. Bij ons komt er nog geneens 3000 per maand binnen, wij houden dan ook niets over of maar heel weinig en dat met 2 kids. Wil niet zielig doen want ik ben zeer gelukkig zo, ik ben rijk genoeg zo, maar kan me er wel aan ergeren dat mensen hun geld zo op deze manier wegsmijten, waarom heb je nou 1 keer per 2 maand een nieuw mob nodig enz. En dan nog een kndje ook, ik mag toch hopen dat die wel op de eerste plek komt als het gaat om de uitgaven? Dat hij wel genoeg te eten krijgt en er goed verzorgt uitziet enzo??? Ik wist wel wat ik met dat geld ging doen als ik zoveel kon overhouden per maand... eerst op vakantie en daarna sparen voor de meiden.
Sorry, heb het verkeerd neergezet.. Ik heb het laatste stuk van "dubbeltje op z'n kant" gezien. Ik vond het echt te gek voor woorden dat ze alleen maar frituurvet en frikandellen had gekocht zowat.. Dat is toch niet meer gezond!!! En dat ik nog niet het ergste dat dat wijf de hele week eet. Maar ze hebben ook nog een jong zoontje.. Echt niet normaal!!
wat ik dan weer belachelijk vind is dat ze zomaar van hun tele2 contract afkunnen omdat de tv er bij is... normale mensen die normaal met hun geld omgaan kunnen dat toch ook niet! Was vorige keer ook al zo bij een man die zo van zijn lease contract van een motor afkon... sorry maar vind dat echt onrealistisch.
Waarschijnlijk zit daar ook belastingteruggave in voor gecombineerde heffingskorting en hypotheekrente-aftrek.
Ze wonen toch in een huurhuis? Ik heb me echt geergerd aan die vrouw gisteren. Haar hele houding alles. Ik hoop dat die man bij haar blijft, maar ik ben bang dat hij wel het licht heeft gezien.
het meest schandalige wat ze heeft gezegd vond ik wel, dat ZIJ het zo niet langer trok en als het zo door zou gaan, zou ze haar koffer pakken.....want ze was tenslotte nog maar 24 en had nog een heel leven voor zich hoe had ze zich dat voorgesteld zij is de grootste reden van alle ellende en dan zou ze haar vent er zo voor laten opdraaien
hopelijk heeft ie idd het licht gezien, kreeg nou niet echt de indruk dat zij zoveel van hem houdt....des te meer van zichzelf volgens mij "tja, als ik een leuke tas zie, dan koop ik die gewoon"
Nou, inderdaad Sannie, daar zat ik met open mond naar te luisteren... Ik vraag me echt af hoe ze zichzelf ziet als ze de uitzending terug kijkt! Wat een doos... Ik kan me ook niet voorstellen dat ze het gaan redden, hoor. Ze maakte een enorm punt van de stomste dingen (dat ze niet meer mocht roken... Tuurlijk is stoppen moeilijk, maar je kan het ook overdrijven, hoor!), en over andere dingen was ze dan weer zo ontzettend laconiek (gat in haar hand - 'ja, dat is bekend, he..?!') dat ik me niet kan voorstellen dat ze het begrepen heeft. Ben wel benieuwd of ze eind van het seizoen nog een update geven van de mensen waar ze geweest zijn.
Vind zowiezo bij dat programma eigenlijk elke keer weer hetzelfde. Mensen met toch wel een aardig riant inkomen die dan weet ik hoeveel schuld krijgen. Je moet wel leven naar je inkomen. Vorige week was er ook een gezin ik weet niet wat die allemaal verspilde en hoeveel die per jaar aan kinderschoenen uitgaf bv. Wij zullen dadelijk als ik minder ga werken ook niet rijk worden maar wel rond kunnen komen, gewoon opletten met wat je uitgeeft en niet altijd het duurste van het duurste. Liever iets minder luxe en gelukkig als zoiets.
Vaak lijkt het wel een beetje op elkaar, maar soms zijn er ook situaties dat mensen er niet zo heel erg veel aan kunnen doen, vind ik... Bijvoorbeeld doordat ze een huis met verlies hebben moeten verkopen. Wij hebben mijn oude huis ook met ruim 20.000 euro verlies moeten verkopen, maar hadden het geluk dat te kunnen compenseren door een grote overwaarde uit het huis van mijn man (toen nog vriend, haha). Ook scheidingen en ex-partners brengen soms behoorlijke financiele problemen met zich mee, dus het is niet altijd eigen schuld, dikke bult. Laatst was er een aflevering waarin ze die mensen ging wijzen op het feit dat ze geen Andy meer moesten gebruiken om schoon te maken maar een goedkoper merk. Dan denk ik wel dat als je het daarvan moet hebben qua bezuiniging, dat het niet zo gek is dat je het niet helemaal redt. Alleen woon je dan waarschijnlijk wel te duur, maar dat is meestal iets wat je niet 1, 2, 3 oplost (zeker niet met een koopwoning in deze tijd).
Tuurlijk is zeker waar maar zoals ik al in mn vorige post ook zei, 9 van de 10x is het gewoon omdat die mensen een gat in hun hand hebben en niet met geld om kunnen gaan. Wij krijgen denk ik 2200 euro binnen en dat gaat gewoon goed. En idd dingen als exen, scheidingen,huizen met verlies verkopen dat is gewoon overmacht
En ook nog het feit, dat ze zat te janken in de tuin om haar shaggie! Gvd mens, je hebt een klein kind te voeden, en 46.000 euro schuld achter je klote! Sorry, maar dit vond ik ook zoiets belachelijks!
Helemaal mee eens! zet me echt te ergeren aan dat mens!:x 12.000 euro per jaar uitgeven ongelofelijk...
ja nou zeg...dat gejank om die peuk, als ze nou geen 6 mobiele abbo's had afgesloten, had er mss best 1 pakje shag per week afgekund en alsof het het probleem minder groot maakt door te zeggen dat het algemeen bekend is dat ze een gat in de hand heeft....beter gezegd; ze had nieteens meer armen aan dr lichaam zitten8) ik had ook best wel te doen met die man, kreeg echt de indruk dat zij hem gewoon manipuleert door constant te dreigen bij hem weg te gaan en zo'n update aan t einde van het seizoen zou idd leuk zijn om te zien of mensen echt op de goede weg zijn
Wat ik ook heel schokkend vondt was dat ze alleen maar friet eten. Oke hun moeten dat natuurlijk zelf weten. Maar voor die kleine? Die krijgt dus geen gezonde hap binnen. En dan zeggen ze ook nog dat zaterdags altijd frietdag is? Die vrouw pakt het echt zo verkeerd aan, en hij zit er maar een beetje bij te kijken. Verschrikkeijk gewoon.
niet normaal gewoon he...en daarbovenop nog eens 6000 aan mobiele tel. en het lef om gewoon te blijven kopen kopen, maar niet tegen dr man vertellen dat de huur e.d. al 3 mnd niet was betaald........denk dat de mijne me zou lynchen als ik zo'n stunt zou uithalen