Een dubbeltje op zijn kant.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Momfulness, 3 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

Die vrouw kwam bij mij over als een bom verslavingen, erg triest vooral voor de rest van het gezin en ik vind ook dat je gewoon niet boven je inkomen moet leven, gelukkig heb ik een achterstand angst dus ik let wel op wat ik uitgeef, op het moment dat ik nog iets niet betaald heb krijg ik het op mn zenuwen laat staan schulden ga lopen maken voor luxe onzin....

2. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Die man had ook wel zijn verantwoordelijkheid moeten nemen. Ik kan me niet voorstellen dat je niet door hebt dat je schulden oplopen. Hij had toch eerder kunnen zien dat mevrouw de hele dag zit te smsen en bellen en dure tassen koopt. Ik zou die tas uit haar handen rukken en hem terug gaan brengen naar de winkel als ik die man was.

Verder vind ik sommige bespaartips ook erg overtrokken. Alsof die krullenmuts zelf haar wc rollen plat slaat om er zo voor te zorgen dat er een velletje minder wordt gebruikt. Verder vind ik dat die eigen merk poetsspullen hun werk niet echt goed doen en een schoon en hygienisch huis is met een kind wel erg belangrijk.

inderdaad onrealistisch dat abonnementen gewoon opgezegd kunnen worden.

Wat ik jammer vind is dat ze in het programma nooit concreet vertellen wat er precies aan de lening afbetaald gaat worden.

Kijk, wij hebben ook wel een leningg genomen toen we dit huis kochten voor verbouwingen en dergelijke. Maar we kunnen hem goed afbetalen en zijn er volgend jaar ook vanaf...
    Moet wel zeggen dat ik het daarna ook nooit meer zou doen want de rente die je betaalt is het gewoon niet waard.

3. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik heb het niet gekeken maar ik vind het een erg goed programma!~maar ik sta er echt van te kijken dat mensen gewoon niet weten wat erin en eruit gaat maandelijks en dat sommige niet eens weten wat hun salaris is. ze laten ook goede tips zien vind ik! wat ik nu ook doe is zo'n kasboekje gebruiken ideaal!

4. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    nou echt ik heb me echt dood zitten ergeren.

Ze zei op een gegeven moment: "na vijf nachten niet slapen ga ik echt niet werken"

En ze zei inderdaad: "dan pak ik mijn koffer, ik ben 24 heb nog een heel leven voor me".

Nou ik vraag me echt af hoe ze dat in gedachten had.( dan moet ze ook werken) Kom op meid pak je zelf eens aan ga aan het werk en loop niet zo te zeuren. Bleh. nog maar 24 jaar dan kan je best werken en een kind er bij hebben. Hoeveel vrouwen moet er werken en hebben kinderen.

Zo dat ben ik weer ff kwijt. ( waar een mens zich druk om kan maken ;) )

5. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    oja, dat patat verhaal vind ik ook erg. We moeten elke zaterdag patat eten want dat is haar zoon zo gewend..

mien god....

6. Lila24

Lila24 Actief lid

28 jan 2009
    152
    0
    0
    Ook zo simpel gedacht van haar dat als ze haar koffers pakt ze dan van de problemen weg kan gaan. Als of je dan in eens je betalingsverplichtingen kwijt gescholden worden en je alle schulden alleen bij de man achter blijven. Tja..

7. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Heb me dood zitten ergeren aan dat mens...OMG hoe lui kun je zijn!!
    En idd..zaterdag patatdag dat is die kleine gewend..HALLO!!!! Kind is 2 jaar oud!!! patatjes moeten toch iets leuks en lekkers zijn en hoeft toch niet elke zaterdag!! Volgens mij had de vrouw wel meer als 1x per week patatdag! Blegh....wat een vreemd mens... Ken echt niemand die elke 2 maanden een nieuwe telefoon koopt hoor! Als je de tijd hebt om elke maand voor zo'n bedrag te bellen heb je ook tijd om te werken!
    Vond de man wel sneu...sommige mannen zijn gewoon te zachtaardig en ik denk dat zij flink over hem een loopt...
    Maar toen ze zei dat ze 24 was schrok ik me echt rot!!! Wat een puinhoop zeg!!!
    Hoop van harte dat alles goed komt , zeker voor het zoontje en die man...al moet ik eerlijk zeggen dat ik het niet zie gebeuren dat zij 7 jaar lang haar best gaat doen...denk dat 7 weken al lang is voor haar...

x

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nu ik dit zo lees moet ik ook maar eens gaan kijken...

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Jeetje wat een wijf zeg:$

Hoe kun je nou zo naief,blind,dom en arrogant te gelijk zijn!

Ze mag in dr handjes knijpen dat die kerel van dr de kleine nog niet heeft gepakt en ervandoor is gegaan!

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    of dat een kind van 2 weet dat het zaterdag patatdag is...

11. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Ik sluit me aan bij de rest van dit topic, wij hebben vol verbazing zitten kijken...

Over die leeftijd ook, ik woon vanaf mijn 20ste op mezelf en heb het altijd goed gered, belachelijk dat haar leeftijd dan word aan gehaald als "excuus"... blechhgg

Wij hebben ongeveer hetzelfde inkomen en sparen 750 per maand en als we nog strenger zouden leven zou het meer kunnen zijn...

Ongelovelijk dat je dan 800 tekort komt, alleen maar door haar domme gedrag.

12. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Wat ik nou niet helemaal goed begreep he..
    ze hebben 3.000 euro in de maand en hij verdient 18.000 euro netto per jaar?
    Of heb ik nu iets verkeerd begrepen???
    Zij werkt als oproep in de thuiszorg dus dat is ook minimaal wat ze meebrengt..

x

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ja dat volg ik idd ook niet... en die 1000 euro toeslag in de maand?
    Waarvoor? Wij hebben ongeveer eenzelfde inkomen..misschien ietsje meer:
    94 euro zorgtoeslag en 100 euro huurtoeslag en that's it...
    82 euro kindgebondenbudget er nog bij.

Ben bang dat bij hun binnenkort nog een rekening op de mat komt van BD waar je U tegen zegt....

14. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Ja dat denk ik ook ja...snapte echt niet hoe ze op dat inkomen kwamen...:( Misschien dat ze netto en bruto door elkaar halen?
    Wat zal die vrouw zich schamen nu ze dit op tv terug ziet zeg...zou me buiten niet meer durven te vertonen!!
    x

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nee echt hoor...Iedereen heeft nu gezien wat voor persoon ze is.
    Echt zo eentje die je oppervlakkig zou kennen, niet te diep mee gaan.
    Bah

16. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    inderdaad! :x echt heel erg slap excuus om elke zaterdag patat te eten.. jammer hoor..
    Ik hoop echt dat ze voor haar zoontje beter gaat leven, die man kan nog z'n bek open trekken dat arme kind niet! Bah

17. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Dat zijn van die mensen die blijven de rest van hun leven in de problemen zitten...Kijk, zijn ze nou allebei van aanpakken en er voor gaan..maar nee hoor...zij komt alleen maar met slappe smoezen aan waarom ze niet wil werken etc etc etc... Als ze ooit uit deze schuld komen gaat ze net zo hard weer verder met haar oude uitgavenpatroon...
    brrrrrr...je zal maar in die situatie zitten zeg...
    Mijn man zou me echt afmaken als ik al die schulden verzweeg voor hem!!!!

x

18. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Heb de aflevering net ook met open mond bekeken. Wat vond ze zichzelf zielig!

19. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.803
    905
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Is dit programma ook op internet te bekijken?

20. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.955
    5.259
    113
    Home

Deel Deze Pagina