Ik heb het gister ook even zitten kijken, jemig zeg :S Wat moet je met zoveel telefoons, en met zoveel abbo's! Je kan toch op je vingers na tellen dat alles bij elkaar veel geld kost :S Echt een betonnenplaat voor je kop heb je dan!
Ik denk als je het eenmaal zover hebt laten komen, in haar geval met haar gewicht en de schulden dat je zover zwelgt in zelfmedelijden dat het je allemaal niets meer interesseert en je het liefst weg wil, wat zij ook aangaf. Aan de ene kant had ik wel medelijden met haar. Het is ook moeilijk om En te stoppen met roken En af te vallen En te stoppen met zoveel bellen. Anderzijds had ik haar graag een schop onder haar kont gegeven. Zoek werk, kom van je luie r**t. De hele week thuis lopen en geen zin hebben om een gezonde maaltijd te koken vind ik gewoon lui. Ik werk fulltime en ik kook elke dag gezond. En dan zoveel abonnementen afsluiten en nog meer verbellen en sms-en..............echt heel dom. Maar ik hoop oprecht dat ze er uit kunnen komen als gezin.
yep/... vind het ook altijd een leuk programma.. altijd wel mooi om te zien welke eye-openers ze krijgen... ik zit in ieder geval voor de buis!!
vind het ook een leuk prgramma en soms nog wel eens goeie tips waarvan je denkt eeyy daar kunnen wij ook wel eens op bezuinigen..
Ik wil het ook wel zien helaas komt het tegelijk met nieuwe afleveringen van House... De reclame beloofd weer wat leuks
Geen idee eigenlijk hahah ik weet alleen dat ze vanaf vorige week eindelijk begonnen zijn met nieuwe afleveringen.
pfff...weer een lekkere puinhoop in dit gezin zeg...geen communicatie en de wil tot veranderen is ook niet heel erg aanwezig...ben benieuwd,,... natuurlijk loopt het altijd goed af..het is natuurlijk wel rtl 4..
Tja, natuurlijk hadden deze mensen er ook zelf 'schuld' aan, maar ik vond 'm deze keer niet zo spraakmakend als vorige keer. Vond het vooral gewoon heel sneu voor die mensen, wat ze allemaal hebben meegemaakt enz. Ik kon me haar gevoel over dat meer werken wel voorstellen - het duurde gewoon ff voordat ze aan het idee was gewend.... Denk trouwens dat het deze mensen wel gaat lukken Volgens mij hadden ze het uiteindelijk wel door.
ja, inderdaad, deze mensen komen er wel.. je zag de liefde halverwege het programma weer terug komen, dat was wel mooi om te zien en inderdaad wel veel meegemaakt en dat willen compenseren naar de kids toe door veel te kopen.. lijkt me ook vreselijk om je kind te verliezen!
vergeet het dat het tv is en dus sencatie zoekers. ze nemen alleen de ergen punten en dikken dat nog een beetje aan
Vond het dit keer ook niet zo denderent, wel sneu zeg van hun zoontje, ik vroeg me steeds af waarom dat zoontje was overleden maar dat vertelden ze er niet bij. Bij deze mensen heb ik nog iets van ja dat is echt sneu! kan me voorstellen dat je dan de rekeningen vergeet etc. Ik vond het wel een apparte vrouw, heel lelijk en totaal geen uitstraling niks!
Ik heb me blauw zitten ergeren aan deze vrouw en man. Vond het echt heel erg dat ze dit verlies hebben moeten meemaken en nog natuurlijk meemaken. Kan me dan ook wel voorstellen dat je helemaal nergens zin in hebt en gewoon de zin van het leven even niet meer ziet, maar ik vond de man echt een beetje een slome en beetje sneu om te zien. De vrouw vond ik echt irritant. Het was denk ik de uitstraling die ze liet zien of zo. Ik weet het niet precies te omschrijven, maar vond haar totaal geen eigen 'ik' hebben. Een vrouw die alles buiten zichzelf legt: quote "altijd moet ik maar rekening houden met anderen, ik denk nu aan mezelf" "mijn broer en zus kunnen goed leren"etc etc. Prima natuurlijk, maar de toon waarop ze het zei, liet blijken dat ze dit helemaal niet doet en een beetje in het zelfmedelijden is geschoten. Kom op dame: pak jezelf bij elkaar. Ga in therapie samen met je man en niet alleen je man voor zijn zaken. Jij hebt geloof ik ook het één en ander te verwerken naast het verlies van je kind (wat heel verschrikkelijk is). Tja, dat vond ik er eigenlijk van. Jille
Ik vond het juist wél een sterke vrouw. Die man maakte er meer een potje van. Hij was degene die rekeningen niet betaalde en daarin niet eerlijk was. Ik snapte haar ook heel goed dat ze haar baan er niet aan wilde geven en zo emotioneel werd! Je moet het werk doen waar je gelukkig van word. Als zij heel blij word van haar werk in de bieb moet ze vooral daar blijven, bovendien was dit een vast contract met toekomstmogelijkheden. Dat is ook heel veel waard!
hmmm ja ik weet het niet zo goed. Ik vond die vrouw ook best wel sterk maar ze deed ook wel moeilijk over een baan erbij zoeken. En ik vind het zo raar als een vrouw niet op de hoogte is van de financien. Ik vertrouw mijn man 100% maar ik weet toch echt wel heel goed wat er in en uit gaat iedere maand. Maar dat zal misschien aan mij liggen.
Wat irritant dat al die vrouwen "bij hun man weggaan als er niks verandert". Echt wat voor een vrouw om dan te denken: ik kan zoveel beter krijgen. En dat bedoel ik niet lullig . Wat heeft die John Williams trouwens een lekker lijf!