zij was al 3 jaar op zoek naar een baan, maar hun zijn pas 2 jaar samen! dus ze had zelf ook geen haast om iets te zoeken, en nu was het natuurlijk makkelijk voor haar om te zeggen dat ze van hem niet mocht!
Tja.. ik snap die vrouw niet helemaal. Ze lijkt niet echt mee te werken. Als ik haar was was ik allang van baan gewisseld waar ik wel meer uren zou kunnen krijgen. Oh volgens mij gaan ze nu op zoek naar een baan voor haar.
ik dacht het ook al! jammer.. Wat ik dan niet begrijp is dat er wordt gezegd dat de KDV 600 euro kost, maar ze hebben toch ook recht op kinderopvangtoeslag?
Sterker nog: Stoppen met werken was voor haar voordeliger dan doorgaan. Met als bijkomend voordeel dat ze niets van haar kinderen hoefde te missen (wat één van de redenen was waarom ze niet zoveel uren werkte). Maar ja, thuisblijfmama zijn is natuurlijk niet echt hip.
Maar ja, thuisblijfmama zijn is natuurlijk niet echt hip. [/QUOTE] oh nee is dat zo??? dan ben ik dus niet hip hahaha
Die opmerking - nee ik wil niet meer werken want ik wil genieten van mn kinderen - en haar man dan? Mag die niet genieten van zijn kinderen? Wat is dat voor argument? Als het niet kan dan kan het toch gewoon niet, haar man zou misschien ook wel meer willen maar het is toch niet anders en dan ga je toch gewoon voor je gezin aan het werk! Gelukkig is ze uiteindelijk wel aan het werk gegaan maar vind dat het allemaal wel erg makkelijk gaat in zo'n programma - zoals die auto die dan ineens voor ze vergoed wordt. Volgens mij zien ze dan nog niet in wat de consequenties zijn.
11.000 euro valt ook nog wel mee aan schuld. Pas was er een stel die had 63.000 euro schuld, kijk dat is andere koek
Sorry hoor, misschien een beetje hard. Maar als ze huilend aangeeft niet eens een perpernootje te kunnen kopen voor de kids...waarom heb je dan wel acrylnagels??
Ik vind nogal. Ik zou al de zenuwen krijgen als ik 500,- schuld zou hebben. Maar vind wel dat ze (in het begin iig) niet echt wat aan de schuld willen doen.En dat ze niet echt inzien dat ze die schuld toch echt zelf veroorzaakt hebben.
Idd een beetje hard - doch menselijk, je reactie. Ikzelf heb dat vaak zelf ook, zo'n bepaald beeld. Zo zag ik op teevee eens een vrouw die naar de Voedselbank moest, maar wel rookte Maar goed, die vrouw kan misschien die acrylnagels cadeau gekregen hebben ofzo? Dat een vriendin ze erop heeft geplakt voor haar? Geen idee, maar ik begrijp je beeld wel
Dit was een herhaling je kan hem terug kijken maar dan moet je even op seizoen 1 klikken en dan de eerste aflevering!
Dat was het eerste wat ik zei Als ik het zo moeilijk zou hebben zou ik die nagels toch echt wel op geven, scheelt je toch zeker weer 40 euro in de 3 weken (in mijn geval dan)