Dit wou ik net neerzetten.. Wel heel toevallig etc etc word hier zo verdrietig van he.. Bah t is ook lekker bij me pa om de hoek (wat t dan al wat dichterbij brengt omdat je weet waar t is) Tweede dode baby gevonden in Heerhugowaard - RTL Nieuws
Idd..je legt toch niet zomaar ergens een overleden kindje neer.. En dan nog een 2e baby... Misschien een tweeling?
Tweeling dacht ik ook ja. Heek bizar. Voor wie zou je dode baby's in je huis/schuur bewaren? Of iemand die toegang tot t huis heeft.
Brrr. Ik snap dit soort verhalen nooit. Doet me toch denken aan Chance Walsh, het arme kindje dat waarschijnlijk door zijn moeder is vermoord: Chance Walsh: Body of Missing 9-Week-Old Believed to Have Been Found : People.com
Het word een raar verhaal inderdaad! Ben benieuwd of het 1 en dezelfde moeder is. En hoe kan het dat je als bewoonster geen weet hebt van een dode baby IN je huis? Of heeft zijzelf weer opnieuw een dode baby gevonden. Wat zal het vervolg worden?
Bah bah. Op loop afstand van ons huis. Hoe kun je? En niet 1.. maar 2... Rare mensen op deze wereld zeg pff.
Moeder dode baby's ontmaskerd - Dichtbij.nl Blehhhhhh uit m'n stadje je zou d'r maar kennen ben toch wel benieuwd naar wie t is, te ziek voor woorden dit
Moeder overleden baby's ook moeder van dode baby Rekerhout - Dichtbij.nl O my god. Dat kindje toendertijd in t park dus ook.. Laatst is baby angel begraven.. WoW heftig heb d'r geen woorden voor .. 3 kindjes 😭😭 ik zat toen nog van was ik maar in Alkmaar had ik dat kindje uit t park gehaald etc etc bah ik heb d'r dagen niet van kunnen slapen maar dit kindje is dus ook van die vrouw.. Sprakeloos
Een hoe kan het dat het tot drie keer toe gebeurt oud! Kan niet anders zijn dan ze iets ernstigs in v haar bovenkamer mankeerd. Eens Normaal mens doet zo iets niet.
Ze heeft ook nog 2 oudere kinderen van verschillende kerels die uit huis geplaatst zijn geloof ik. Wat een monster
3 kinderen vermoord.... Tjonge jonge. Dat mens is gestoord, geen excuses voor. Verplichte sterilisatie. Mens is 31, 5 kinderen waarvan ze er 3 vermoord. Gestoord.