Zij werkt part-time. Even gemist, weet iemand waarom? Ik zou zeggen; meer werken, dan heeft ze ook minder tijd om uit te geven...
Jeetje en dan zo in de schulden? (Heb eerste stuk gemist) Ik en mijn man hebben dat niet eens samen met kind.. Nu werk ik weer meer dus hopelijk over een tijdje wel😜 Maar wij hebben geen schulden en komen net rond.. Tja leuke dingen doen is niet het belangrijkste op dit moment..
Mijn man werkt fulltime. Ik werkte net 8 uur per week als ik geluk had 😑 (Nu 16 uur vast🎉 ) maar dat hadden/hebben wij niet. Zou graag willen ruilen z'n bedrag zonder zoveel te werken
Ik vind dit echt heel knap en heb daar respect voor. Wij hebben samen bijna een salaris meer en ik vind het gewoon soms lastig om rond te komen. We komen elke maand uit hoor en hebben geen schulden maar ik denk soms wel eens, het moet toch echt goedkoper kunnen...
Denk dat de tactiek is om nu op een 'redelijk' bedrag te gaan zitten. En hopen dat ze op den duur kijk erop krijgen en nog minder uit gaan geven. Maar dat als ze nu direct naar dat bedrag zouden gaan, dat ze dan wellicht gedemotiveerd raken? Het is duidelijk een jong stel wat nog veel te leren heeft, en die echt gestimuleerd moeten worden om financiën onder de knie te gaan krijgen...
125 euro per week maak ik echt niet op hoor. En dan hebben we een gezin met 4 personen en een hond. Ik heb afgelopen maandag boodschappen gedaan, en ik was 50 euro kwijt. Ik denk dat ik vrijdag pas weer terug hoef. We hebben het echt niet slecht hoor, maar ik let wel goed op de aan biedingen en zo.