MSNBC presentatrice: Abortus moet kunnen, ook na geboorte | Gewoon-Nieuws.nl Het moet toch niet gekker worden zeg :x
Ah joh, die is zwaar gestoord, die hoort niet in de samenleving thuis maar tussen 4 hele dikke muren.
ze kunnen ook gewoon géén zwangerschap riskeren... wat bezielt je om te denken dat je tot 3 jaar oud abortus kan plegen 0.o dus hoppa, mensen die zich achter haar mening scharen, afspraakje gyn en knoopje erin.
Uhm....huh? Dus als ik na 7 jaar denk, he get nee mn kind is toch niet zo leuk, dan mag je ze gewoon vermoorden?!? Tuurlijk joh, nee dan ben je echt een paar schroefjes kwijt hoor.
Ik kan me niet voorstellen dat dit echt is. Volgens mij gewoon een manier om mensen op een shockerende manier aan het denken en praten te krijgen over abortus. Waarschijnlijk is ze er juist tegenstander van.
"Abortus advocaten die in dezelfde kringen verkeren als Melissa Harris-Perry komen openlijk met het argument dat het goed is voor de ouders om hun kind te mogen doden tot aan de leeftijd van drie jaar." Na het zien van deze zin, spuugde ik bijna m'n muesli tegen m'n laptopscherm. Ik zou een uitzondering op de regel maken en de leeftijd van hunzelf aanhouden.. En dan wil ik wel degene zijn die hen een spuitje geeft. Psycho's
Echt wat een k*t wereld leven we soms toch in, hoe haalt zon ziekelijk ding als haar het in der hoofd om zulke dingen te verkondigen, dacht dat onze beschaving voorruit ging maar......
Ik stond er van te kijken hoe gemakkelijk mensen het tekenen... Soms leek het wel alsof ze niet eens wisten waarvoor ze tekenden of überhaupt af gingen wachten totdat hij uitgepraat was.
Nou ja als het ook toepasbaar is op moordenaars en kinderverkrachters en je hun ouders denken zo zie ik gen probleem .... Pffff achterlijk mens !