Een dubbeltje op z'n kant. Elke dinsdag 21.30 RTL4

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Miss Mac, 27 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jols

jols Bekend lid

26 dec 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben allemaal makkelijk praten en het is erg makkelijk om kritiek te leveren, maar wat ik absoluut niet begrijp is dat deze mensen de hobby van vader belangrijker vinden dan de spaarrekening van de kinderen

2. knap

knap Niet meer actief

Heb alleen de laatste minuten gezien. Die vrouw van hem lijkt er ook niet mee eens te zijn.Ogen vol zorgen. Zij gaat op de een of andere manier er wat aan doen hoor weet ik niet. Hij is.koppig om zijn droom op te geven en overziet niet werkelijk wat de consequenties zijn. Dit haalde ik er uit in die paar minuten. Dus echt weten waar het om gaat weet ik natuurlijk niet.

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Nou inderdaad... M'n man had de boom in gekund met z'n microfoon.

4. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Pffff.... ze zouden zich moeten schamen. Hun dochter heeft naar het programma geschreven om hun te helpen, en dat ze zo ermee omgaan :$.

5. Imensa

Imensa Niet meer actief

6. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Shit, vergeten..

7. knap

knap Niet meer actief

Bij dit soort dingen kun je beter meteen een psychiater er bij cadeau doen voor mentale steun.

8. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    En ze krijgen zelfs nog verdere hulp, een budget coach!

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik snap wel dat je als je ineens minder verdiend miet gaan wennen maar als je toch al zoveel schulden hebt dat wil je het echt niet inzien en dat ze de kans die het programma bied niet met beide handen aan grijpen snap ik niet nee ze hebben liever dat ze zo doorgaan met schulden maken

10. Imensa

Imensa Niet meer actief

Dat snap ik ook niet hoor. Ze zullen pas gaan inzien als ze echt dingen kwijt gaan raken. Tot nu toe hebben ze alles nog dus gaat alles prima toch ;)
    Al is het nu meer de man die moeilijk doet als de vrouw. Vrouw bood al aan nog een baan erbij te nemen.

11. lies276

lies276 Niet meer actief

Kansloos zulke mensen.
    Ben je mooi klaar mee met zo'n kerel..........
    En moeders nóg maar een baantje erbij, zodat vader zijn kansloze droom na kan jagen.
    Hij kon van mij zijn koffers pakken!:x

12. lioness74

kan ik die bak ellende ergens terugkijken?

13. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

Echt bizar deze aflevering. En dan ook nog eens een 2e huisdier nemen nadat is verteld dat een huisdier 400 per jaar kost:$ Ik vind het zielig voor de kinderen dat ze zulke domme ouders hebben.

14. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Nou ik geloof er echt geen zak van dat zij meer gaat werken hoor!

Ze zijn gewoon allebei nogal dom, iets anders kan ik er echt niet van maken.. Ze begrijpen gewoon op geen enkele manier hoe diep ze in de shit zitten.. Echt ongelooflijk dat er zulke mensen bestaan! Alles afschuiven op een ander, geen enkele verantwoording voor je problemen nemen en banen afwijzen.. Dan ben je mijn inziens gewoon dom, simpel en misschien zelfs een beetje achterlijk..

15. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Pfffff, hoop dat ze nog wakker worden!!!

16. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Waarschijnlijk als het gas water en licht een keer wordt afgesloten e.d.
    Of ouders en vrienden die dit hebben gezien, misschien dringen die nog tot ze door?

Dat je dit je kinderen wil aandoen? :$
    Hoe Je het ook bekijkt, deze mensen gaan toch alles kwijtraken?:(

17. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Oww shit heb het net gemist, mijn zoontje werd huilend wakker net, nachtmerrie denkik dus moest hem troosten, wat is er ondertussen gebeurd ???? In het programma

18. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Wil ik ook wel

19. lioness74

Hij staat net op rtlXL! Ben net aan het kijken.

20. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Pfff wat een stel zeg... 6 kids en niet eens de verantwoordelijkheid nemen voor je schulden.. Er wordt ze een bijna pas-klare oplossing in hun handen gelegd. Die wijzen ze gewoon af... Ik hoop dat ze snel een keer bij bezinning komen en dat er écht wat moet veranderen.

Deel Deze Pagina